For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Rabu, 26 Ogos 2009

Sahur beb...

Hiks...today sahur hari yg ke-5kan...wow..anyah makan buah strawberry subuh2 hening kan...btw..ni la aku semenjak dua ni..suka sangat kat buah strawberry ni lately...y??aku pun tatau..padahal masa g cameron ari tu..sebiji pun aku x hingin...
Ni aku beli kat jusco masa dating ari tu..segar-bugar jer buah ni aku tengok...terus aku amik se pax.regenya..9.99..saploh inggit jer la..kan..Aku sebenarnya nak buat sandwich lah konon2 nya waktu bersahur kan...tapi semuanya x jadi...aku lupa beli mayo...haiz...
korang suka sayo ni x?hermm...aku suka betul la...lagi2 time sahur..nasi panas ngan telur masin ada sikit sayur ulam ni...huii...mmg sodap..x yah cicah2 sambal belacan..terus jer ngap!!!kompom sodap..

8 ulasan:

momguess berkata...

salad tu mmg sodap
akk pon suko
nyummmmmm

Dee berkata...

dee pun suka salad..sedap..

Mimy Hamid berkata...

memang muka bagu bangun tido tul..hahaha..strawberry merah ranum..aku nk cari jusco gak la..ehhe

Lyn Yusoff berkata...

amboii mkn strawberry time sahur erkk.. sedap tuh..
salad tu pun sedap wat ulam..

aPpLe+MiNt+LaDy berkata...

wahhh..stoberi 2 ade lg upenye..ku igt dah selamat di makan capik halili..

sue berkata...

den pun ske ulam2 nih!!! awet muda babe...ahaks

lily lotus berkata...

woww very the lain tekak u...

rosmona berkata...

kahhhh... muke tak boleh blah bangun tido.. muke soci morni tanpa make up.. i like...