For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Jumaat, 7 Ogos 2009

::Angkara G.E.L.G.A.T.A yg x S.U.D.A.H2::

Salam....Ngan nada sedih nih...Korang...nak tau x tak.. pasai apa aku dok dalam keadaan sedih ni??Penyakit gelgata ni berulang2 kali kena kat aku skrg ni...Aku sedih sangat..Sampai aku kena amik MC pasal dah x tahan sangat bila ia melanda...
Pada sesiapa yang penah kena..korang pun tau hazabnya bila benda ni menguasai tubuh badan korangkan??Aku...huii...mmg x tahan sampai nangis jugak lah..apsal aku nangis??Sbb aku x tahan ia sangat gatal..huiii miang tahap babun gatalnya...Sumpah aku x mahu kena lagi sakit nih...Kak ayu the sun siap bagi petua agar sapukan garam ngan kunyit serbuk..Aku buat ptg smlm pas balik keje...x jalan gak...hilang kejap jer...pastu naik balik....
Tu yang aku letak anak panah tu...baru nak jadi sikit2 jer..x lama pastu dia merebak besar..kalau la tumbuh kat muka..nahaiii malukan...seb baik x kena kat muka..tp bibir aku mcm neng bajuralah kejap...huhuhu..kejikan...
Now..still x ok...tetap datang dan pergi sakit tu...Aku kena berpantang makan...no chiken, no seafood..no....no..no...egg..dll...now, aku x makan ape pun..makan buah betik sepotong, sikit air milo campur coco crunch sue...tu lah yg aku makan tuk hari ni..demi mengalas perut ku...huiii slim kejap perut aku..

6 ulasan:

aPpLe MiNt LaDy berkata...

ooooohhhhhh...ksiannnnnnn...yeke tanak makan??? g lpk ss2 jom???ahahahhaha...

Umi Rose berkata...

kesiannnnnnnnn dila..melepas bbq esok...lenkali kita buat lagi yer..kita buat kat umah sid...ha..best tuh

cik syahira berkata...

assalamualaikum kak.

get well soon ye.
cian dia kena pantang.
xpe..xpe.
kurusss nnt.

daela berkata...

Waalaikumsalam...

Apple mint Lady-
wehh..kijam budak ni tau...kang klu dah baik..x offer g ss2..siap ang..!!hehehehehe...

kak rose-
x per kak rose..next time..

cik syahira-
thanks dik non....kakakaka...nan ado kurus doo...makin sihat tubuh badan ni ha...

Queen berkata...

owh..kene gelgata...sakit nie satu jer..selagi tak naik satu badan die takkan berhenti...

petua..
try sapu air garam yang pekat ke tempat yang kene gelgata

satu lagi petua
try asapkan tempat yang kene gelgata dgn kemenyan.

semoga cepat sembuh..

daela berkata...

thanks queen...sungguh berguna tau..