For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Selasa, 4 Ogos 2009

C.a.t.r.i.n.a R.o.s.s

Hooola....hippa....walaupun gambr ni dah lapuk...namun aku tetap nak edit gak...ha...Smlm Amy bergambar ngan Edry pengkritik AF kan...today aku pulak nak tumpang Glam Catrina Ross..Huii...cun siot dia ni...Memulakan...Kak ayu yang nampak dia tau...Pastu kami berbondong2 bergambar ngan dia...Dia sangat lemah lembut...
Sebenarnya dia ngan hubby dia..dan kitorang(GBM)lak datang sana coz birthday party suprise tuk mummy..laki dia kemana tah..pastu kak ayu pajak dia..ajak bergambar...dia pun okey jer...best2...!!!hah..baru pasan..yanok x dak...Yanok dah balik dulu....sian yanok...

6 ulasan:

cik syahira berkata...

assalamualaikum.

he3x.
dpt bergambar dgn celebrity yer.
best la.

♠ y.a.n.i.e putrajaya ♠ berkata...

kak cat....

lawa time dia kawin....

mabeles.....

aPpLe MiNt LaDy berkata...

bilo la plak catriona ross ni tukaq p nama catrina..ahahha..tiut la die

Liza berkata...

amboi, bergambar dgn artis gitu, kelassssss!!!!!!!!!

adenium berkata...

dila... nih sbb ko jeles kat amy... atau ko tande n3 nak buat..muahahahhaha....

Mimy Hamid berkata...

halamak aku suka giler la catriona ross ni sbb owang kata aku cam muka dia...opsss aku perasan lebih ...ya ampun..hahah