For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Selasa, 18 Ogos 2009

::Domino's Pizza Sodap::

Korang suka makan Pizza????lagi2 FR double E kan.....mmg syok marr...Kalau kat offc gua ni...kalau bab makan...semua ok...pantang letak...licin semua kitorang sebat..Ni adalah hasil perbelanjaan Pn.Z kat offc aku..dia dah bertambah usia marr...lagik1 tahun kuar kelender...

Aku bukanlah pencinta Pizza..tapi..lately ni, aku terjebak gak kan...Mana x nya..korang tgk la sekali order..mak haiii....penuh pantry tu ngan pizza jer kan...aku ada gak snap pict kelik2 aku...tapi dorang segan kang..kang dorang pemes...(matik perasanla kan pames....)

wow...dalam banyak2 yg dorang order...ni yg paling aku suka...Manis...sodap!!kalau selau makan...boleh potong kaki diakhir umo 40an kang...kakakaka.......sekali sekala ok lah...

Psssttt......Pssssttt..



Thank u sbb belanja for lunch yeahhh.....

6 ulasan:

Mimy Hamid berkata...

ni dah rupa kenduri pizza lol....aku pizza ni mmg hantu..pantang tgk..

Liza berkata...

kenduri pizza??? very interesting....

daela berkata...

mimy-
kenduri kendara ni..mmg selalu buat..kadang2 soto..laksa..hahahha...yg ni senang, order jer!!

kak liza-
hahaahahaha....senang kan..kan..kan..??

Queen berkata...

yup..dominos memang sedap pizza nyer...topping nyer...ermmm..yummy....lebih sedap berbanding pizza hut (mengikut tekak aku lah..)

sue berkata...

huih...byk tul pizza...nak!!!npk sedap tp hakikatnyer mmg sedap...lapo lak den

lily lotus berkata...

erksss!! speechless...