For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Selasa, 25 Ogos 2009

Berbuka Puasa-Ramadhan Hari ke 2

Woow....sedapnya ngah2x hari remang ni aku citer pasal makanan pulakkan..nk tunggu waktu berbuka...ada lagi 5-6jam lagik kan..harus bersabar lah yer...Nape aku letak berbuka puasa hari yg ke-2???sbb berbuka poser hari yg pertama..aku kena teman amy g spital..harus berbuka kat luar la kan...nak balik umah x sempat...Huyooo...berlambak makanan yg mak aku sediakan tuk berbuka..meriah jer kan...ai likeee....ups...i love ape yg mak ai masak...
Membeli??harus jugakkan..aku paling suka popia...tapi kat kedai akk tu jer aku suka..kedai lain aku x layan..popia nya crunchy ko..sedap tau...tumb up tuk popia dia..Pastu ada 1 kedai lauk yg aku suka beli..tapi kat kg Medan..hurmm aku & adik2 aku sanggup beratur panjang tuk membeli lauknya...Mmg sodap..dah bertahun2 kitorang beli kat kedai dia..dan kedai dia mmg pemes setiap kali puasa..klu x poser pulak..dorang akan bukak waktu ptg..sampai mlm..


Semua ahli keluarga aku ada tuk berbuka mlm ke-2 ni...best2..lama x makan ramai2 ginikan..aku rasa..aku sorang jer lmbt hapdet ari ni..aku banyak keje.....now...already finish!!!


6 ulasan:

aPpLe+MiNt+LaDy berkata...

capik halili sangat nakal pd hari itu!

rosmona berkata...

cedapnyer popia die.. time2 tghari camni kalo letak air kosong pon sedap..lidi penyapu cicah coklat pon sedap...

Mimy Hamid berkata...

sama la ko ni ngan aku nokss..giler popia..aku 10 mmg habis..lahap tak aku

momguess berkata...

deala
popia kat maner yg sodap ni
nk g carik

cik syahira berkata...

assalamualaikum kak dila.

uii.. sedapnya. T.T' rindu kat kg halaman.. nk balik uwaaaaa.. rindu kat masakan mom sobb..sob.....sobbb.

Lyn Yusoff berkata...

hi dila..
byk nyer makanan..
sure kenyang kan..
klu berkumpul ramai2 kat rumah sure lah best kan.. hehe