For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Selasa, 11 Ogos 2009

H.O.B.I

Ape hobi korang yer???Aku..herm...suka tido..mkn....jenjalan...soping...(ni wajib)kan???oklah...today aku nak imbas kembali hobi aku masa kecik2 dulu..masa zaman sekolah rendah..Kumpul setem..Dulu masa sekolah..rajin nau aku g kumpul benda alah ni...sampai melambak gak setem yg aku simpan..Mana x nyer...bila time sekolah jer cikgu tanya..Apa hobi kamu???x kan aku nak jawap..main masak2 cikgu....x pun..main tembak2 guna buah ceri cikgu...kakakaka...sure kena rotankan???so....aku tiru hobi kawan aku...kumpul setem..
Nape aku pilih nak kumpul setem??sbb setem senang nak simpan...nak jumpa pun senang..nak beli pun senang..ingat lagi dedulu, nk kirim khabar berita ngan sepupu-sepapat aku pun...kena kirim surat..received surat...yang paling best bila time raya..huh..masa tu...banyak jer setem yg aku dapat pastu aku simpan..tp..yang pasti...aku x ingat pun kat mana setem2 dulu tuh..famili aku pindah jer dah 3kali..ha....korang paham2 sendirik jerlah kan...
Now..aku terbuat balik aku punya hobi kat offc ni ha...asal received surat jer..aku simpan..motif aku simpan pun aku tatau...sbb yang pasti, aku akan potong cecantik..n simpan dlm 1 bekas...hiks..dah ada banyak tau..kenkadang aku pun heran..apsal lah aku beria-ia simpan setem nih???haizzzzzzz..................tabiat agaknya..!!!

8 ulasan:

cik syahira berkata...

ahaks.
sama la.
masa sek rendah sy addicted kumpul setem.
paling seronok dapat tukar2 setem dengan kawan masa darjah 6.
kebanyakkan setem dari luar negara.
sbb abg n kakak kawan tu ddk sana.
merasa la nk ada setem cantik dari sana. he3x.

tp.. sekarang dah mana ntah.
syg la pulak..
terbiar mcm tu je. T.T"

aPpLe MiNt LaDy berkata...

org kate klu kna gelgata xleh kmpul stem..t kna blk..akakkakakkakakkakakakak..

Mimy Hamid berkata...

weh mak dulu kumpul setem gak siap buku ...ni mmg hobi kanak2 la..eheh skrang tak kanak2 aku ke fridge magnet plak..advance la skit kan

Umi Rose berkata...

aaaa...sama cam kak rose lah dulu..tapi kak rose punya sampai skrang ada lagi...kalau ada setem2 lama nak exchange ngan kak rose..bgtau haaa

lily lotus berkata...

dah tengok citer Setem ke :D

ina berkata...

nape tak cakap.aku banyak stem.selalu bukak surat bos. masa sekolah dulu minatlah, tapi sekarang tak de. nanti akak simpankan utk daela ye...

Dee berkata...

belilah album..simpan molek2..

daela berkata...

cik syahira-
wah...bestnya...banyak la diknon dapat stem obersea kan???

applemintlady-
hahahaha...kang ko dtg umah..akk sapu lebihan gelgata kat ko..wink2..adakah??

mimy-
aku pun sama gak..tu hobi kat offc beb..kat umah pun aku ngah kumpul MF cam ko gak..baru ada 3..hahahaha..

kak rose-
huii..boleh..x sangka eh kak rose...ada simpan gak..

kak lily-
belom....laling demam...boleh bg alasan tu x??

kak ina-
bila kita nak cemolot cepipi ni kak ina???

kak dee-
hurm...betul2..nnt belilah!!