For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Isnin, 17 Ogos 2009

::P.O.Y.O sedih::

Salam Hari Isnin Kawan2..



Korang selalu rasa sedih X?



Aku...herm...jarang2 la...rasa perasaan ni..



Nak2 pulak..kalau aku sentap..



Bukan ngan bF jer tau yg boleh buat sentap



Ngan kwn2, ngan famili..Ngan moto..ngan...semua lah..



Tapi...Ni pasal Kesihatan...



Aku mmg sedih kalau melawat org sakit..



Waima org tua aku sakit pun aku sedu-sedan nangis kat tepi..



Yer...aku mmg cembeng..



Tapi...tu adalah akukan..



Kalau korang sedih korang suka tunjuk x?



Aku...kadang2 terus jer tunjuk..



Kadang2 larik tempat lain..pastu sedih sendirik..



Lately ni banyak nau adegan sedih tau..



Huh...x dapat nak dielakkan lagi..



Datang ngan gumbira..Balik ngan duka..



Kenapa??



coz..sakit..



Cer bayangkan klu orang yg korang syg sakit..



Nak2 lak...ko yg teman dia..



Uiii...x sanggup beb..



Memula cam gelak2 kan gak kan..



tapi..bila tgk jarum gajah masuk kat tangan..



waaaa....sedih x dapat di bendung lagik...



Tp..control marr...



malu r...



Tapi..apsal nak malu kan??



Dia sakit..Aku syg dia..Jadi..



Aku nangis sbb kesian tgk dia cenggitu..



Tiba2 jer aku rasa macam2 yg x baik boleh berlaku..



dalam sekelip mata..



Hidup...Mati...Soal Ajal..



Mmg di Tangan TUHAN..



Semalaman Aku x boleh tdo lena..



ngan sejuk air-cond,



ngan tdo duduknya..



huh...sungguh menyiksakan..



bukan aku salah kan dia..



Tapi..itukan kenyataan..



kita menumpang..harus punyai kesedaran..



Dalam dia menanggung kesakitan..



dia TERMARAH aku..



Harus hati ni terus sentap..



Aku terus keluar hilang dr pandangan dia..



x sanggup aku..



keluar melepaskan segala duka lara hati..



Dah cool masuk balik dan buat cam biasa..



dia diam..aku pun diam..



pastu dia mulakan patah kata..



Aku terdiam..



Dia usik aku..dia kata makcik kat depan tu nangis tgk lakinya..



Maluuu.....dia tau aku kuar sbb tu..



Dia tahu aku kuar beli tisu..



dia tau mata aku merah..



Pujuk...??



Dia sukar nak memujuk..



Tp dia buat lawak..



Aku gelak jugak akhirnya..



Dia tau Aku sayang dia..



tu sbb dia try buat aku ketawa...



Malam telah disusuri..



Begitu panjang aku rasa..



waktu seakan terhenti..



Aku sukar lelapkan mata..



Hati berbelah bagi..



Kerjaya @ dia??



Aku tekad pilih kerjaya..



kerana dia telah berjaya melawan kesakitan



Aku terpaksa tinggalkan dia..



Datanglah...



Kawan yang terlalu baik untuk aku sudi membantu,



x terbalas budi mu...x ternilai persahabatan kita..



Dalam sejuta..cuma ada kamu..



Hening subuh, dia sudi mencari aku..



Sudi menghantar aku..



Terima Kasih teman..



Dia...telah selamat pulang kerumah..tanpa aku..



Terlalu banyak pesanan yg aku ucapkan..



Semoga cepat sembuh..dah sihat seperti selalu..



"I love u..."

**aprroval by AMY

7 ulasan:

rosmona berkata...

ape ke heeee nyer ni?

Mimy Hamid berkata...

ko bersastera ke nyah hari ni??

lily lotus berkata...

love u too..luahan hati yg sungguh sweet

cik syahira berkata...

assalamualaikum kak dila.

sedih lak baca entri ni.
apa-apa pun semoga semuanya baik2 belaka ye.

sy pun lately sikit2 touching..tetiba jd sensitif. hurm.. apakah??

daela berkata...

rosmona-
hahahaha...tah la titiba jer akk nak tulis gini..

mimy-
tu la pasal...kreatif x aku???

kak lily-
lebiu too...

cik syahirah-
hurm..hakak lagi la...sensitif terhamat!!

nurichinta77 berkata...

Dilla, aku cam pelik lak biler bace post ko yg nih... hehehe... pandai gak ko berjiwa2 nihhh.. huhh!

daela berkata...

nurichinta77-
tu la pasal x sangka terjiwang dan jiwa2..walaupun kadang gila2...