For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Selasa, 11 Ogos 2009

::Hijau itu mendamaikan::

Warna Hijau adalah warna yang mendamaikan...Aku suka warna ijau jugak selain MERAH..Heheee...nape aku letak pict hantaran ni??sbb aku suka nengoknya..Ni adalah hantaran kezen aku tau...Maybe famili kezen aku nih suka ijau...Masa kakak sepupu aku merangkap akk kezen aku ni pun warna ijau gak..Semua ijau..Menurut untie2 aku, hantaran ni dibuat sendiri oleh senah..so..nice..pandai ko buat kan senah..boleh aku kelip2 dolly esok2 lusakan...akakakakaka....
Aku mintak maaf kat senah coz aku x dapat nak attend masa dia nikah..Lagipun dia nikah ari jumaat..Aku ngah kejekan...Harus terlupa pulak tu..sampai mak aku bebel2 nape x apply cuti bagai...Makkk...soe...angah lupa..................!!!Hantaran yg senah dapat ni sempoi tapi menarik..herm....sayang nak bukakkan???

Hiks...motif aku snap gambo nih??tah la...mungkin suka kat tempat letak Al-Quran tu..nice kan..??tapi lebih Afdal jika kita gunakan...daripada disimpan...herrmm..tepuk dada tanya selera..

6 ulasan:

*ayu* berkata...

akak suka hantaran gini dila.. simple je..
less is more bak kata orang..
echeh!

ina berkata...

mcm kenal je trademark hijau itu mendamaikan. tak pe akak restu...

Mimy Hamid berkata...

br plan nak hijooo...tapi mmg hijoo lawooo pung..suci gitu

daela berkata...

kak ayu-
betul2 kak ayu..dila pun suka...simple dan menarik!!

kak ina-
pinjam ijau punya kedamaian yer kak ina...wink2..

mimy hamid-
hahahaha...betul....suci...!!!

cik syahira berkata...

assalamualaikum.

cantik..
sy suka yg simple2.
tak sarat sgt kan.
penting kreatif ye tak.
ok.. thanks letak pic ni.
at least sy ada idea la nnt.

wink..wink.

daela berkata...

waalaikumsalam..

cik syahirah-
boleh2..bila tu??jemput akk x??akakakaa...