For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Ahad, 9 Ogos 2009

::Kerongsang::

Ciut x kerongsang ni?Ha...aku beli tau...tapi sepasang jer...yang lagi 11 tumpang bergambar jer kan...Kengkonon nak pakai buat raya...Sudahnya..terus jer pakai lepas beli....Aku terbekenan warna purlpe pulak ari tu..

Kalau korang nak tau..kat kedai ni korang buleh dapat disc kalau beli secara borongan...Hermmm seswai pada siapa2 nak buat majlis..untuk disedekahkan pada org ramai...tapi aku pulak mintak name card awek yg pomot nih..hahhhh...korang carik jer la kedai ni kat jalan TAR tu...berapa punya banyak kedai daaaaaa........



3 ulasan:

Liza berkata...

miss u during the bbq pot luck smalam hope dah sihat yer

*ayu* berkata...

nak satu!!!!1 mauakakakkaak

daela berkata...

kak liza-
miss u to kak liza...masih ada sisa2 gelgata kat sy nih..sedih x dpt jumpa kowang....lenkali eh...

kak ayu-
boleh...!!!muakakakakakaka....gelak jahat!!