For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Khamis, 30 Julai 2009

Semalam Aku bercuti...

Holaa...Halamak..today aku lambat pulak hapdet kan...Aku banyak keje yang perlu disiap kan untuk DA..Aku sebenarnya smlm adalah bercuti2..tapi still macam keje jugak..Bezanya, bila keje pakaian kena ala2 coprate, dan cuti...boleh lenjan suar jeans..Pastu, kuar pagi2..balik dah dekat petang..maknanya cam keje gak la kan...
Aku bercuti smlm bukanlah sebab suka-suki kan...Aku ada urusan hal2 peribadi yang x dapat nak dielakkan..Nasib baik segelintir orang memahami...hadoiii....Yang pasti semua urusan dah settle..tinggal 2-3 lagik jer belum..hoooreeeyyyy......
**gumbirakah hati ku ini........?"

2 ulasan:

lily lotus berkata...

selamat menyetelkan yg lagi 2-3 perkara lagik tu

Aimi Liyana berkata...

hi,

salam ziarah :)

selamat berblogging..