For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Rabu, 8 Julai 2009

Owhhh...ko x nak mengaku ni gambo ko yer afiq...

Akakakaka...ni lah wajah afiq selepas 2 hari di lahirkan..Puncanya aku letak picnya masa lahir ni adalah kerana...Afiq x mengaku ni gambar masa dia baby..Teruk betul afiq nih..Penat jer Mak Ngah tangkap gambar afiq masa cik-cik..pastu afiq x ngaku pulak..Ada ker dia kata ni gamba anak tettttt...akakakakakakaka...lawak la..
Ha..Ni pulak masa Afiq dah 10 hari tengok dunia...Masa akk ipar aku berpantang, dia berpantang kat umah aku..Dah la..family aku dapat cucu sulong..Ape lagi...uiii ramai la dgt tgk afiq..Dia pun asyik tido jer..susah nak tengok dia bukak mata cam gini...sekali dah beso...aduh...susahnya nak tdo malam...Hari2 abah afiq komplem kat nenek yang afiq susah nak suruh tdo..

Ha...ni lah saya bila dah besar...belom la besar sangat pun..tapi...suka2 hati jer nak memerintah..nak pakai baju raya lah..Jadinya..Afiq melaram jer la baju raya tahun lepas kat dpn makngah afiq ni...

2 ulasan:

Umi Rose berkata...

Afiq comelllllllll sangat....

daela berkata...

kak rose-

masa dia kecik..mmg comeii...skrg dah besa...uii giginya..mcm ikan pirana..coz suka mkn gula2 sampai rosak gigi dia..ngeri..