For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Khamis, 9 Julai 2009

n3 campur aduk..

Entry ni aku tujukan KHAS tuk pengantin lapok iaitu Mr. Wan..He is my bf friend..Dah selamat melangsungkan perkahwinannya di rumah Pengantin Perempuan last week kat Proton City Tg.Malim..So..minggu ni turn umah pengantin laki pulak..Pun still dekat2 erea situ2 gak..Dah jodoh kan Wan...Kat mana2 kita mencari2, yang jauh2 pun x der maknanya..Kalau itu yang tertulis kat AZALI..
Gambar diatas adalah Pasal mamat ni beraksi ala2 poyo ni adalah kerana ingin menge-test baju petak2 ala-ala hero kampung dusun ni adalah kerana ingin membeli baju ni..lama aku x tgk Amy pakai baju kotak2 mcm ni..Dia nak beli coz dia nak melaram kat umah wan nnt..Akakakaka..."mengalahkan pompuan la u ni laling..." asal ada new event jer nak pakai baju baru kan???

Ni lah muka aku yang keletihan lepas pulang shopping katanya...Aku pun tengah test baju baru gak..akakakaaka...walaweii...aku sajer jer kasi blur2 warna baju tu kan..by the time..aku mmg suka shopping ngan amy..coz dia mmg suka suruh aku pilih color yg nice, ceria..sweet...dia pun suka gak kalau aku tolong pilihkan utk dia..Pastu, harga baju lelaki ngan pompuan to diffrent kan..baju kotak2 ala gengster kampung dusun ni jer dah 3 angka tau...kalau 4 angka...harus aku pengsan....baju pompuan yg aku beli ni.. 2 angka jer..murah kan??panjang..berjela..akakakaaka..berjela kah???uii...harus geli ketiak aku jap..
Yang lagi best tu..Amy datang sini nak beli Onitsuka Tiger yer..tapi size x der..maklumlah..tapak kakinya terlalu panjang..sehinggakan hampir semua yg aku suka dah abis kena jual..motippp aku suka???yela..kitorang kalau shopping, persetujuan kena ada..kalau each other x suka..x beli..tapi kalau degil...datang beli sendiri..Coz, x gunalah kan..kalau dia @ aku nak shopping sama..tapi x boleh terima pandangan each other...baik dia @ aku beli sendiri2 kan...Jarang2 sangat lah ni berlaku antara kita kan laling...tu sbb i love u...akakakaaka....

2 ulasan:

lily lotus berkata...

i love u too...ehh

daela berkata...

kak lily-
akakakakaa...i leb u to gak...