For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Jumaat, 3 Julai 2009

KFC, Haagen-Dazs & Air Nescafe Tarik..

Aduh...macam manlah diri x GEBU kan???Selalu ada jer kisah makan2 kat dalam blog aku ni ha..Korang dah mkn KFC yang baru ni x??Sedap..pedas...huh..ape lagi..??Aku mkn seketul jer..lagi 2 tu, Amy mkn yer..sayur-mayur..kentang lenyek, bun tu semua dia yg makan..Bukan berdiet yer, tapi aku tengah menikmati..adegedem..
kakaka...mcm mana nak slim???sekecik adegedem ni pun dah cukup tuk berlari ala2 jogging setengah jam..tambah pulak ayam seketul..ha...terus tambah lg setengah jam..Actually aku mmg x penah rasa adegedem ni..Rasanya..sedap!!halus jer..rasa adegedem ni..nikmat siot..Hangin jer amy tengok aku makan adegedem sensorang..Aku pelawa..dia x mo..diet katanya...eleh..Alasan yer...Dan sebenarnya..dia mmg x suka mkn adegedem..Adegedem ni flava coffee..sedap ko..

ooo...ni adalah air aku bekpes ari ni..Aku mmg jarang2 minum air nescafe..Aku minum pun sebab aku dah lalok..ngantuk..lebam..bijik mato ni ha...adoiii..ngantuk tahap cipan sehhh...kalau x..aku lebih rela minum air masak kosong jer..bukan jimat..tapi...air tu paling best tuk aku minum pepagi ni ha..lagipun..aku penah dgr kalau minum air masak pepagi senang nak memerut..mmg betul..mmg menjadi!!!!

6 ulasan:

kojah berkata...

sedapppppppp gle!terliurrrrrrrrr

daela berkata...

kojah-
kakakaka...mmg sedap!!

MY HEART berkata...

Laling,

Ayor masak leh kuruskan badan heheh... Meh kita berusaha turunkan berat hingga 10KG hingga hujung bulan.

daela berkata...

my heart-
hah???ok...pasni dila buat...thanks our info..my heart..

Ibu Double Q berkata...

hadoi... asik entry pasai makan je ni?? ade ape2 ke?

daela berkata...

rosmona-
aah la...baru akk pasan..dh 3 entry asyik citer bab makan jer..next n3 lain la pulak..