For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Selasa, 28 Julai 2009

PICT PENGANTIN LAPUK..?

WEIII....Kalau tuan empunya badan baca blog aku ni...sure...kena bebel 44 hari kan???actually, dorang ni adalah pengantin baru..baru jer beberapa minggu jadi suami-isteri yang sah..Aku jer yang lambat hapdet citer pasal dorang ni..Aku dapat jugak invitation dari wan ni..Tapi hakak ko ni wan x boleh datang ke majlis ko..Jadi hakak, wakilkan Amy jer la yer...Lagipun korang sekampung kan...
Ha...ni lah wife si Wan..Cute jer...Aku mmg x pernah bertemu ngan dia sebelum ni...Majlis ni berlangsung di rumah wan..Majlis bertandang kata orang dedulu..
.
.
"wan...ko sorok bakal bini ko kan....."
.
.
Aku ngan wan mmg selalu sanagt berjumpa...Coz dia kawan Amy...Dia pun rajin sangat nak hantar kad walimatulurus sampai ke tangan aku..Ape pun, selamat pengantin baru walaupun pict ko dah lapuk ada pada aku...Semoga tabah menghadapi dunia baru...AMIN..

2 ulasan:

rosmona berkata...

selamat pengantin baru...

lily lotus berkata...

selamat pengantin baru..cantik baju!