For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Isnin, 6 Julai 2009

::Pizza Hut At Sunway Pyramid::

Weekend lepas Amy aku dtg KL...So, dia mahu berdatingan dengan aku sik...Seronok sekali coz dapat jumpa kekasih cam gini..Walaupun jauh, dia ttp dtg untuk aku kan...owhh...bestnya..Dia agak lambat jugak sampai untuk pick-up aku..coz.."laling ujan turun lebat kat Highway Sg. Buloh..org x boleh pick-up u cepat...kang dah sampai..i call u back" tu lah sebabnya..faham2 jer lah..bf ai naik moto..so..ujan ker...ribut ker..haruslah benti dulu...tu la yg selalu ai pesan kat dia..lambat pun x per..janji dia selamat..

Di sebabkan, dia request nak makan kat pizza hut, aku ikutkan jer la..Aku sebenarnya tekak mmg ala2 western, tapi tekak aku ikut mood..rasa2 nak sgt..aku baru g mkn..kalau x..nasik gak yg buat aku gigil kalau x kunyah tuk sesuap..last aku mkn pizza hut ni masa 2-3 tahun lepas..akakakaa..lamakan..?aku tibai pizza kat domino's & Marche kat the curve damansara tu..bukan maknanya x mkn pizza yer..cuma branch lain2 jer..

Tapi..mcm biasa, kalau x order pizza kat Pizza Hut,teramat lain lah rasanya..jadi ai pun order yg meal yg tuk sorang jer..Amy dia nak makan nasik..

Ha...inilah bentuk nasik yang Amy nakkan tu..Exotic Mediterraneans katanya..tapi nasik ni tatau pulak ape ke namanya..dalamnya ada udang, tiram, cheese...mcm nasi gorang la..pastu korang letak cheese melambak2 dalamnya..kemudain korang panggang dlm microwave..jadi la cenggini..compom lagi sedapkan..

2 ulasan:

Ibu Double Q berkata...

uih sedapnyer...patut la die ckp ngan mak nk datang ari ahad.. ade date upenyer..

daela berkata...

rosmona-
aakakakakaka..rahsia kita berdua hokeyyy...