For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Khamis, 1 Oktober 2009

New Collection kah??


Wow...Salam u all...Aku ngah datang semangat baru ni...Maklum jer la kan...pejam celik- pejam celik..Dah puasa, pastu raya..n skrg pulan dah masuk bulan 10...Haizzz...Cepat nya masa berlalu..Tapi tu semua mmg pusingan hidup kita kan...Akakakaka....Aku tau korang ngah senyum2 tengok bulu mata palsu yg aku tayang ni...Banyak kan??Aku dah ada 6 bulu mata palsu..but ranking teratas sekali yg syok pakai tetap Redglow yang bagi tempoh hari...Yang ni semua biasa2 ja...x der brand pun..tapi pakai tuk suka-suki boleh la...

Cik Puan Al-Farano yang tolong belikan aku tau...Habis semua suku-sakat kat umah kezen ai tempoh hari berbulu mata palsu..Masing2 melaram kan..Pastu..yang x tahan tu..Aku, Al-Farano & Kak Cik basuh pinggan/mangkok pas kenduri berbondong2 ngan berbulu mata palsu..Adoi...kelakar gila..nak gelak pun ada, penat pun ada gak...aduhaiii...

6 ulasan:

Mimy Hamid berkata...

aii kemain ko skrang dah giler bulu mata....ehhehe..mau megerlip mata ko noks

sue berkata...

aku rs nih mmg hobi br ko la..
asl g mn2 jek dok survey bulu mata pelesu..ahaks

rosmona berkata...

abes la EJA & ROZITA CHE WAN.. skang ni dah ade ratu bulu mata pelesu yg baru. tutp kedai la diorang..

pearl'E.J berkata...

yang, k.ej suka yg bawah belah kanan tu, yg kotak biru tu... nampak natural... :)

Dee berkata...

fuh..leh kalah rozita che wan ni...hihihi..

daela berkata...

Mimy-
akakakaaka..skrg ni tgh suka nk pakai nok..sok2 lusa..x mo..aku x pakai dah..

sue-
agaknya la...

rosmona-
wakakakaka....awk nk akk pakai kan awak x??ahahahaha...

kak EJ-
bg alamat kak EJ kat sy tau..nnt sy kirimkan..!!