For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Jumaat, 16 Oktober 2009

Gua Angin 1 Badan Today........................

Salam petang u oll...Heeeeeeeeeeeeeeee.......................Gua hangin beb today...internet kat offc gua kedaung sejak dari pagi2 lagik....Gua nk reply Email offc x buleh....nk Blog x boleh...nk FB x buleh.........hua.................geram sehhhh.......


**Aku kat umah skrg nihh....nasib baik buleh pinjam beruk jiran ku cik IKA..thanks ika..ni nk g yahoo lak..nak Qado EMAIL JEMAAH gua....

4 ulasan:

pearl'E.J berkata...

geramkan yang kalau tenet buat hal...

Ibu Double Q berkata...

kedaung tu menatang haper?

Amiha Ayu berkata...

akak tau ko angin kenapa dila.. abaikan.... :)
take care!

daela berkata...

kak ej-
betul kak..mmg geram..nak2 pulak time tu la ada kecemasan kat FB..wakakaakaka..kecemasan katanya..

rosmona-
kedaung tu adalah spesis kelembapan minda, fikiran dan sewaktu dengan nya..

kak ayu-
hahahaha..tahu x per..