For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Ahad, 18 Oktober 2009

::Happy Birthday To Sue::


18 Oct 2009...

Haloo...Salam ahad U oll...Today Aku nak wish Happy Birthaday to My Bff Sue..Korang jangan tanya kat aku umo dia yg ke berapa ari ni...Kang dia jerit kuat2 kat telinga aku kang...Pada sue, happy Birthday tau..kek tu jgn lupa bawakkan tuk aku sikit esok..

Aku dah bersahabat ngan dia hampir 10 tahun..lama kan?Dia pun dah ada blog sendiri..tu pun aku yg suh dia buat..Hari ni dia g dating agaknya..So..esok2 jer kita g celebrate eh...Aku blanja...Akakakakaa.....Aper pun..semoga panjang umo..murah rezeki..& tettttttttttttttttttttt........ahahahahaha....

**part tettttttttt tu ko boleh tgk wish aku kat msg mlm td..ko jgn marah aku yer sue....daaaaaa.....selamat berdating today..

5 ulasan:

applemintlady berkata...

happy bday kak sue..

Amiha Ayu berkata...

happy birthday sue!!!!!!!

sue berkata...

ahaks...
tengkiu2....kek nnt aku blaje key..

daela berkata...

Al-farano-
Kak ayu-
Sue-

On be Half sue..mengucapkan thank u..hahahhaha...sue pun ada bg komen gak kat birthday dia nih..

ayu berkata...

Lorr besday sue ke?
Happy besday Sue..td kat opis x tau..esok jumpa lagi ok...

*Semoga panjang umor & murah rezeki
* Semoga apa yg di hajati tercapai..insyaAllah..Amin..