For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Rabu, 21 Oktober 2009

::BULU MATA KU PALSU::


Salam Pagi Rabu u oll....Aku terlambat nak hapdet la today..coz...aku busy kat FB mengatur rumah dalam Yoville..Amacam?cun x bulu mata palsu aku nih?Ada mirip2 Rozita Cik Wan punya bulu mata x?huiii...ni semua ilmu yang telah Guru ku ajar dalam class REDGLOW ari tu...bulu mata yg aku pakai ni pun pemberian dari guru aku tu...Ai love the fake eyelashed now...wah...aku speaking london u oll...tapi x boleh lawan lilred..dia punya speaking siap ada idgram ko....

Memula mmg la comot sikitkan...kata 1st time guna bulu mata palsu kan...now dah semakin ok..tu untuk diri aku jer la...Tapi kalau bab2 pakai kan org..tangan aku still gigil lagi...Tapi, masa aku g umah Open house Redglow tempoh hari..Kak Rose & Kak Ayu mintak aku pakaikan tuk dorang...dalam gigil2, aku buat gak..hiks..pada auku, guna mascara amat lah leceh ko..lagik2 time nak mencuci..huh..ya amat seksa nak menonyoh bulu mata kan???.......kalau mak merah boleh pakai 2-3 lapis, korang pun cuba la...aku masih x berani lagi..!!!

8 ulasan:

applemintlady berkata...

ye..
cantik2..

malinasiam berkata...

cantik lah deala
nak pakai tapi
tangan gigil

UmiMia berkata...

yeay hoyeah hoyeah...sifu bulu mata pelesu ku...hahaha

Aujinz berkata...

keh keh keh....bolehlah menahann.....

Mimy Hamid berkata...

panjang bulu mata muuu...huuhuh

attyfir berkata...

nanti leh pakaikan kty lak tau ..

sue berkata...

cantek2...bila la aku nk tmbh bulu mata pelesu nih ni....

pearl'E.J berkata...

cantiknya yg ni yangggg... suke lak tengok... :D