For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Isnin, 14 September 2009

subway...oo..subway...

Yeah...see...subway gak yang x ghamai org waktu berbuka kan...tu pasal la amy ajak makan kat sana...Orang kata rezeki jgn ditolak...musuh jangan dicarikan...Ni Uda yang payung menu berbuka puasa kitorang ari tu....Thanks uda...moga murah la rezeki ko..kan???Uda 1st time makan subway..huii..bukan main suka dia makan ni..Aku ngan amy so..so.. jer..sbb dah baisa sangat kan..gf uda lak..walaupun keje link F & B..tapi x penah nak mencuba makan kat sini...
Ahah...ni aku punya ya...Uii sedapkan?meleleh air liur korang x?ape pun...sedap2..Aku masih lagik blom bosan nak makan kat situ..Tapi dah ada ciri2 kurang dah..kalau x...seminggu sekali nak g makan kat subway..macam mana x gemuk?macam mana x bulatkan??haizz....

8 ulasan:

Mr & Mrs MonDoK berkata...

.:: Uikkk!!! Biar betul... Signature sapa??? ::.

Mr & Mrs MonDoK berkata...

.:: ada beli buku ke??? ::.

pearl'E.J berkata...

alamakkkkkk.... salah timing kot masuk nihh.. dok telan ayaq lioq sorang2 nih haaaa...

Mimy Hamid berkata...

aku pantang subway ni...subway pojaan aku..makan 3 sekali aku sanggup..sodapppp

sue berkata...

dah lama x makn nih!!!!
lepas raye la aku g cn..ahaks

Mr & Mrs MonDoK berkata...

.:: apa nama company? ::.

ina berkata...

ari tu anak akak bawak pegi sini. mcm tak leh habis je. lagi pun akak tak pandai pilih ape nak letak kat dalam tu.

Syasya Afikah berkata...

Hye.. Nice blog.. :)
Just blog walking here..



==========================================
Betul ke dengan Modal Rm10 boleh dapat Rm100 dalam

sehari?? View my blog for details..

http://janawangonlineeasy.blogspot.com/
==========================================