For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Isnin, 28 September 2009

::Selamat Hari Raya, Maaf Zahir Batin::

Adalah sticky mode raya nih....
scroll down...ada new n3 di bawah..tq..
"SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
&
MAAF ZAHIR BATIN..."

Di sini, Daela @ Dila nak Ambli kesempatan untuk memohon Ampun dan Maaf kepada semua pembaca blog saya ni..Ni adalah Tahun Ke-PERTAMA saya mempunyai blog sendiri (dan memberi ucapan hari raya)..Semoga Kalian semua berhati2 semasa Musim perayaan nanti..Andai ada terkasar bahasa dari segi penulisan saya...Harap memaafkan saya...
Salam penuh keikhlasan dari saya..
Assalammualaikum...

6 ulasan:

Lyn Yusoff berkata...

Hi Daela,
Selamat hari raya aidilfitri..
maaf zahir batin..

Dee berkata...

selamat hari raya n maaf zahir batin daela..nti amik kad raya kt blog dee ye..

berkata...

>> salam lebaran daela.....

pearl'E.J berkata...

Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir Batin utk awak jugak yang.. :)

Madam Casper berkata...

dila
selamat hari raya jugak kepada dila sekeluarga. maaf zahir batin..
akak lupa nak snap pic baju yang kain dila hadiah kan tu.baju tu jadi baju anak dara akak..sbb meternya tak cukup untuk buat baju maknya...

berkata...

tgh rajin nak wish nih......
nak wish lagi sekali..hehheheh

Salam Lebaran Khas Buat Sahabatku

Mohon Ampun dan Maaf Andai Ada Tersilap Kata Terkasar Bahasa Sepanjang PERSAHABATAN Kita.....(^_^)