For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Isnin, 7 September 2009

Aku sakit gigi......


Salam...u oll....Aduh, pagi2 ni aku nak ngadu ngan korang...Aku sakit gigi...sakit terlampau ko...nak makan x buleh, nk ckp banyak x boleh, dengar orang berckp pun aku cam nak marah jer...dengar org jerit2 lagi lah kan...huiii....tension siottt....Aku dah lama x kena sakit gigi ni tau..gigi aku semua nya elok jer...x der pun yg rosak..dulu 6 bulan sekali aku g cuci gigi ngan services gigi kat klinik..tapi skrg, aku g cek 1 tahun sekali...sbb doctor yg advice cam tu...
Tub2..aku sakit gigi pulak skrg ni....aku try cek sendirik..x der yg berlobang, x der yg pecah...tapi bila aku sentuh gigi tu...dia bergoyang..weeee.....aku rasa cam bengang jer...apsal gigi aku goyang kan??dah nak patah ker?padahal..gigi yg goyang tu gigi geraham aku tu...yang kat atas lak tu...dah comei pipi aku kat sebelah kanan ni ha...adoiiii....sakitnya..nak tido pun x best, btw aku ngah bercuti sempena NUZUL QURAN...puhhh.....cepat la baik gigi ni kan...x rela aku senyum sambil sakit gigi...
korang ada petua nak kongsi ark???share2 ngan aku eh.....tq....adios...
**wooo...aku kalau ikutkan hati nak jer nangis...!!!!sakit siottt...

5 ulasan:

*ayu* berkata...

alah siannya... take care & get well soon dila!

Dee berkata...

pglah jumpa doc gigi..

Lyn Yusoff berkata...

ala ciannya..
get well soon k..
take care :)

rosmona berkata...

hahahah... gigiku saket gak. arini sampai lewat g keje...

daela berkata...

kak ayu-
thanks kak ayu..

kak dee-
hui...x muleh..sbb posa..lg pun sbb gigi bungsu nk tumbuh..aaaa...takit..

lyn yusoff-
thanks lyn..

rosmona-
la...awk pun sama???uishhh..akk lama sgt x sakit gg tau..