For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Sabtu, 12 September 2009

G.L.U.E.F.O.R.F.A.K.E.E.Y.E.L.A.S.H.E.D

wEwwIIIttttttttttt.........Ai dah beli glue for bulu mata palesu....kat SASA Subang Parade..Harganya agak mahal bagi aku yg kurang beruwang ni kan...Amoi kat SASA tu la yg advice suh beli yang ni...She said, ni ada banyak..u boleh guna lama...Pastu kalau u beli yg brand lain, kadang2 glue nya mudah buat fake eyelashed u jatuh...uiii x rela lah kan..btw, aku rasa amoi tu nk lakukan dia punya product jer..sbb aku dh try 2-3 glue lain gak..sumer ok jer..x der lah pulak buat malu aku tertanggal time2 aku meeting orang kan...Tapi, aku terjebak gak..sbb aku malas nk beli 2-3 kali..kalau lagi lama dia tahan...lagi siok....JIMAT k....

Ha..ni lah bondo eh...comel kan???glue nya sangat kuat..tapi pas pakai bila korang tarik bulu mata korang still boleh tanggallah...don't worry...



pssssstt.....pssttt...smlm masa aku dating ngan amy kan...dia kata kan....mata aku cantik....weee.....bukan senang dia nak puji tau...thank u laling....!!!



3 ulasan:

pearl'E.J berkata...

k.ej bukan tak teringin nak pakai bulu mata pelesu nih, tak tak gheti aihh... senget benget... hehehe.. dah ler jenis yg tak sabaqkann.... last2 pakai mascara aja laa... :D

Mimy Hamid berkata...

gam aku Rm10 hengget je..lama tahan wehh

daela berkata...

kak ej-
hahaha...dila pun sama gak..senget2 gak..masa memula..tp bersabar gak..pastu baru ok..hiks..

mimy-
nok..murah nya gam ko nok..aku aku ushyar kat SASA sumer mahal mencekik...aku beli jugakla kan..