For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Jumaat, 17 Jun 2011

:::Welcome To The Club:::


Assalammualaikum kawan kawan..
Korang semua sihat?
Aku sihat, tapi semenjak berubah angin ni,
makin best pulak.
Sampai terlupa nak updates  blog kan kan..
Ok, btw ada 2 Big wedding esok.
Welcome to the club kan kawan kawan.
Yang kat atas ni malam ni menikah.
Semoga kamu tabah menjawap soalan Pak Kadi nanti.
kakakaka...
Uda ni kawan Sayam masa dia duduk kat kampung.
Rakan memancing.
Rakan meronda ronda kawasan.
Sebelah uda ni lah bakal isterinya.
Comel kan? Nama nya Ain.
Aku kenal kenal gitu je.
Sebab Ain busy terlampau.
Sampai Uda suruh Ain berhenti kerja.
Harap harap bila sudah duduk serumah nanti dorang lebih memahami.
Kerje menunggu ayam bertelur sulong memang annoying kan..?hahaha
korang tak faham?
Aku pun tak faham sebab bila aku tanya apa kerja si Ain ni..?
Itulah jawapan nya..lepas tu aku kena gelakkan..jahat tau!!!

Lepas tu Si abang bujang ni.
Dia akan melangsungkan akad nikah esok pagi kat masjid.
Aku tak retilah nak cerita lagi.
Insyaallah, kalau ada pict nanti aku updates ya.
Babaiiii.....

"Selamat pengantin baru & selamat menjalani kehidupan yang indah selepas berumahtangga.."

Tiada ulasan: