For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Ahad, 19 Jun 2011

Luahan rasa sebelum tidur..

Yuhuuu...assalammualaikum..

Ooo korang busy buat assignment ke
Ke busy mengadap blog?
Aku macam biasalah,
Bila abam keje malam,aku lepak rumah mak
Tidur bawah ketiak mak wut wut...
Tak malukan...

Sebenarnya da lama tak tidur sini
Selalu aku datang lepak lepak je
Upload blog pun dah malas guna lappy kan
Dasar malas...
Minggu ni baru abam kena keje malam
Setelah sebulan tak menoreh getah waktu malam...

Last week aku ada banyak cerita nak diceritakan..
Nanti aku upload gambar ngan cerita sekali..
Btw,korang pernah pergi taman orked kat KL tak?
Aku kan... Baru hari sabtu pergi kesana
Testing DSLR orang...
ermmmm..tangan masih pengkau lagi weii
Sumpah gambar semua tak berapa nak cantik..
Tah apa hapa yang aku snap kan...
Siap ada model free yang sudi aku snap pictnya

Model obersea ko...
posing posing untuk ai..
Syok jugak kan..
Feel photographer amatur..
Padahal hampeh!!!!!!

Ok ok time to sleep now..
I love yall...

Sent from my iPhone

Tiada ulasan: