For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Rabu, 22 Jun 2011

::Mood berubah ubah::

Assalammualaikum...

Sunyi jer malam ni kan
Tiada bintang,tiada teman..
Eh... Aku ni merapu pulak..
Dah lama tak buat entry emo emo..
Ish.. Terasa macam poyolah kalau emo tak tentu pasal.

Minggu ni abam kerja malam..
Aku macam biasa..,angkut kain baju berumahtangga di rumah emak..
Abam selalu cakap,sampai bila aku nak berani tinggal sensorang dekat rumah sendiri..
Aku malas nak jawap..baik aku diam.
Kang aku jawap,makin panjang kisahnya kan..
Abam tak marah aku tinggal di rumah mak aku kalau dia tak ada.
Dia risau dengan keadaan aku & penat lelah aku pindah randah..itu saja.
Tapi aku tetap gagahkan jugak..
Sebab..aku penakut!!!!

Minggu ni aku happy sebab aku nak balik kampung abam utk menghadiri majlis perkahwinan sahabat abam.
Majlis dirumah perempuan sudah terlaksana.
Abam memang ajak balik time rumah sahabatnya kenduri.
Minggu ni juga sepupu aku arol melangsungkan majlis yang sama dengan tarikh jarak sehari..
Aku tak dapar nak pergi lah arol..
Insyaallah nanti dekdah kawen.,
Aku pasti kesana..

Aku kan..ada kisah lucu nak cerita u all..
Tapi kebusyan melampaui batas batas memerah otak untuk bercerita.
Oklah dah nk pagi dah ni..

Mata aku tak boleh pejam lg ni..
Menci betul...babai semua..lvoe u..

Sent from my iPhone

Tiada ulasan: