For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Jumaat, 10 Jun 2011

::Happy Birthday LVOE::


muka orang  terkujat lepas balik kerja..:)

Assalammualaikum semua...:)

Today birthday Abang Sayam aku.
Selamat hari jadi yang ke 31 untuk Abg.
Eh, rasa janggal pulak panggil abg dalam blog kan...
tak per...
Malam tadi sengaja buat surprise untuk dia.
Lagi pun ini 1st time aku buat kerja gila lepas kitorang kahwin.
Abam semalam dia kerja petang.
Dia ajak aku makan dekat luar.
Aku memang nak suprise kan dia.Sepatutnya malam ni.
Tapi atas sebab sebab yang munasabah..aku tukar pada malam tadi.

Aku memang ada pasang kaki kat luar untuk beli barang barang.
Sebab, aku tahu abam mesti call time time dia rehat.
Kang kalau aku cakap aku kat luar..nanti mesti dia syak.
Lagipun aku memang akan bagi tahu dia kalau aku nak meyinggah mana mana.
Jadi, aku suruh bakal SIL aku kak cik tolong belikan.
Dia kan kerja area Sunway Pyramid.
Jadi...dia yang tolong aku...heeee..nice kan?
Lepas tu kitorang sesama otw sampai rumah mak aku.
Aku dari offc & dia dari kedai kek.
Jadi..aku just pick up dari bawah rumah mak..
tak singgah pun rumah mak..sory mak..:(
Sampai rumah, masak sikit sikt apa yang patut,
Layan Nora Elena..sebelum tu Abam call.
Dia bagi tahu yang dia nak ajak aku dinner kat luar.
Aku cakap aku dah siap masak.
LAgi pun tak baik membazir..vavavava..
Sebab nak bagi dia tak mahu fikir yang aku ni buat surprisekan..

Abam kalau keje petang,
Dia akan sampai kat rumah arround 11.45pm.
Aku pun bangun arround 11.30pm untuk panas kan lauk &
Setting apa apa yang patut.
Pasang lilin..heee..
lepas siap aku panaskan lauk tu,
Aku tutup lampu sebab aku tengok dah 1140.
terdengar pulak bunyi orang buka kunci pagar pintu.
Haaa..memang abam dah balik.

Aku cepat cepat masuk bilik.
kengkonon nak nyanyi..kakaka...pelik pulak nak nyanyi malam malam kan..?
tak der maknanya..weii!!!
Abam buka lampu...lampu rumah aku best..sporting kot..lambat baru menyala.
Selalu abam bangunkan aku, mlm tadi..tengah dia dok tunggu lampu menyala,
Aku sergah dia...hah..Selamat hari jadi Abam...
Terkejut dia..yey...berjaya berjaya..
Owhh..patut la bagi alasan macam macam ea..
rupanya..nak buat org surprise kan..
Selalunya laju aja kan bila Ai ajak u makan kat kedai awe..
Aku mata dah tak larat nak tunggu lepas pukul 12am.
Aku wish & suruh abam potong kek.
Abam baca doa dulu..lepas tu baru makan.
Adoi..bertambah karbo aku malam tadi..tapi tak pe, sekali sekali..
bukan banyak kali ke..?
Korang perasan tak lilin tu..?Ada unsur unsur penipuan tau..

Cuba korang kira berapa lilin besar ngan lili kecik?
Semua ada 7 batang lilin.
2 besar & 5 Kecil.
Very the perasan tau..Abam cakap eh, Ai muda sangat lah tahun ni..
Sebab dia cakap lilin tu maksudnya 25 years ok.
Memang.,Memula aku buka kek tu, aku nampak ada itu jer lilin nya.
Sure yang my Kak cik betul betul ingat birthday Abam 25.
Sebab Abam memang tak mengaku umornya dah nak keluar kalender tahun depan.
Nak nak pulak kalau Farah or kak cik tanya...sure dia cakap 25.
Apa ada pada angkakan..:)


Buat Abg yang tersayam,

" Happy birthday,
I'm so lucky
to have a hubby
Whom i love
with all my heart
i wish u a Happy birthday
filled with
pleasure from the start..& always blessed" 



Tiada ulasan: