For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Jumaat, 24 Jun 2011

::Boring ,sengal & Best::






Assalammualaikum..

Semalam kan, Aku macam boring gila lepas balik kerja.
Abam dia menoreh masuk awal petang semalam.
Lagipun aku memang ada nak beli barang sikit kat pasaraya dekat ngan rumah.
Muakakakaka.
Abam memang tak dapat nak temankan.
Harus aku bersedih untuk memikirkan sapa kah mangsa untuk menemani aku kan..
Kebetulan semalam, aku kerinduan sama my bff masa sekolah dulu.
Jadi try calling dia mana tahu dia free kan?

Me:ko free tak jap lagi?

Dia:Haah aku free, ko time Abam keje malam baru reti cari aku kan?

Me:Ala, aku tau Fariq pun keje malam jugak kan.heeeee?

Dia:Tau pun ko, jom jom...aku da lama gak tak jumpa ko..

Me:ok.Ko pick up kat rumah mak aku nanti.Aku malas nk rempit.ok x?

Dia:ok.bisa bisa.

Semalam jumpa Abam tak sampai 20minit.
Abam dah kena gerak pergi keje.
Aku siap siap then terus gerak pergi melepak rumah mak dulu.
tunggu driver datang:)

Eh..panjang rambut aku dah sekarang ni.

Malam tadi puas cuci mata.
Sampai terkeluar biji mata sebab tengok semua kedai
tengah sale gila babas.
Syukur sebab aku tak gila jugak.
Syukur sebab abam tak ikut.
Kalau tak..harus meroyan minta 14 helai baju & 8 beg tangan.
Muakakaka.Aku bukan orang kaya.
Jadi...hanya cuci mata..
Nak guling guling depan friend , aku segan pulak.
Dia pun hampir terjebak jugak.
Harus aku ingatkan dia bahawa...kamu masih belum gaji lagi..
& hujung bulan masih ada tinggal baki untuk sampai ke 30hari bulan.
Terus kawan aku sedar diri.
Tapi sekejap lepas advise, jumpa yang lain pulak.
Kali ni terus terjebak.
No say "NO" kata dia.
Dia pun nak over macam mata aku.
Dia pun nak melawan Rozita Cik Wan.
Korang tahu kan icon RCW tu mesti ada kaitan dengan bulu mata palsunya.
Tapi tak beerti beli bulu mata kan?

Lepas tu kitorang lepak di stabak.
Pasal stabak la mata aku segar bugar malam tadi.
Sampai mengarut ngarut aku di laman sosial.
Paling teruk bila merempit pagi td...sengal jer biji mata.

Eh, ok.cerita pun dah jadi carca merba ni..
babai semua...lvoe ya...!!!

Tiada ulasan: