For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Isnin, 30 Mei 2011

Weekend yang best..

Assalammualaikum

wow..weekend lepas..memang best.
Tak pergi mana mana pun..tidur & rehat kat rumah jer..
Memang syiok kot..
Menambah lemak lemak tepu..
Tapi petang semalam pergi jogging ngan Abam Sayam.

Lama tinggal kan tabiat tu..
Nasib baik aku tak lemah badan..
Maklumlah..gundu kan..
Kalau lari 2-3 round kat Taman Kelana Jaya..
korang faham faham jer la..
Aku separuh berlari anak..separuh lagi jalan.
Abam dia 3 round boleh blah...
Aku boleh belah!!!!
Masa kat taman tu kan..
Seronok aku tengok orang orang ambil gambar pengantin lepas bersanding.
Masa aku dulu..aihssss...malu lah..
Abam malu sangat masa tu..

Lepas habis jogging tu, aku balik melepak rumah mak aku..
Updates seminggu punya blog kan..
Hahahahahha..kejikan..
Kalau aku masukkan cerita tu ikut date & masa..
kalau dia masukkan tak betul..memang salah blogger.com kan..
wakakakakakaka..

oklah korang..aku type pun da mirip mirip merepek dah ni..
Maklumlah...aku dah dan balik dah ni...babai...

love yaw!!!!

Tiada ulasan: