For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Khamis, 26 Mei 2011

::Contest ::


Yuhuuu...Diam tak diam, dah lama aku ngan taukeh buka kedai on9.
Bukan la maksud aku 5-6 tahun...aku punya lama tu 1  tahun lebih jer kot
So...dengan rasminya kitoang berdua telah mengadakan contest
gila babas punya senang.

Sampai menangislah akibat kesenangan itu..
Nasib baik aku tak boleh masuk contest tu..kalau tak..
Aku bolot semua hadiah tu..eh!!!

ok, sempena nak menghargai pembeli pembeli & reader blog tu,
kami memang tersangat murah hati nak share hadiah  & kemenangan  korang.
Korang tak payah buat karangan 1000 patah perkataan..
Just upload gambar..tulis kenapa korang upload gambar tu..
lagi kelakar korang tulis..lagi senang nak jadi pemenang.
Korang tau jer la...sekarang musim maharaja lawak..
Juri korang ni peminat setia ML tu..baik korang kasi dia gelak..
untung2 korang boleh menang kan..?

Untuk semua syarat syarat penyertaan..korang boleh pergi ke
LINK ini...ok...selamat bergumbira...:)

** semua orang layak jadi pemenang..MUDAH KAN?



Tiada ulasan: