For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Rabu, 25 Mei 2011

Aku berubah hati...

Assalammualikum....
Korang sihat kan?Harap harap korang semua sihat tau..
Aku rindu korang tahap kuasa 18 juta kali kuasa sayang..:)
Aku rindu nak membalas semua komen komen korang.
Tapi lappy aku yang separuh nyawa ni selalu buat hal..

Baru baru ni, dia titiba jer delete entry sendiri..
titiba dia publish sendiri..padahal aku buat autopublish.
Tu sebab aku merajuk malas nak hapdet blog.
lepas tu, aku tengok kat blog korang, macam macam cerita
pasal blogspot titiba bengong.
Aku ingat..aku punya blog jer bermasalah.
itu pasal aku try buat blog baru..walaupun gila babas aku sayang blog lama nih..
Korang nak tau kenapa titiba aku buat gitu..?

Aku tak boleh nak sign in.guna henpon garu tak boleh.
Guna mac book adik aku pun tak boleh.
Sasah bukan salah geng geng seangkatan dengan teknologi tu kan?
Memang salah blogspot ghupanya...
Terus aku laju laju buat blog baru..
Dalam hati aku menca*(&^$#&(*()_)...keh keh keh..
bengang & bangang jer aku rasa masa tu..
Blogspot aku jadi hitam legam.
Lepas tu aku tak boleh tengok link blog korang..
Maunya tak meroyan kan..
Nasib aku ni jenis suka buat bookmarks..
kadang kadang aku sengal sengal..aku google jugak..

Untuk pengetahuan korang..
Aku masih stress sebab tak boleh nak komen dalam korang punya blog.
Mati kutu mak nok..
nak nak pulak blog tu dulu dulu aku suka komen..
Aku masih membaca blog korang..
Tapi sedih sangat sebab hanya boleh membaca..
komen..jangan harap lah boleh yer kawan kawan.
Bukan aku sombong tak reply komen korang tau..
Nak publish komen pun kena tunggu balik rumah mak aku..

Tapi..bila ada kat rumah mak aku..macam macam keje kena buliii..
Maklumlah..tak lama lagi nak menerima adik ipar pulak..
ngeh ngeh ngeh...
Kitorang sibuk DIY buat bunga telur..
Aku ada gambar..tapi..henpon garu aku ni ngada ngada..

ok..ok..sebenarnya aku nak cerita pasal aku suka berubah hati..
terlajak berceloteh pulak..

ok...nanti senang senang aku updates lagi..
entah bulan bila pulak....wallualam..

**Auto publish**

Tiada ulasan: