For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Isnin, 30 Mei 2011

Pink & Merah Putih

 
  Assalammualaikum semua...

Adeh...penat pulak rasa hari ni kan
Lepas jogging semalam.
Walaupun auto publish, tapi risiko penat, sakit kaki..memang dah biasa tau kan..
Sebenarnya nak tayang kasung pink aku ni..
Cun tak warna nya?
Abam yang belikan.
Katanya untuk menaikan semangat berlari..
Namun...haram..Aku lebih banyak berjalan kaki secara laju dari berlari..
Maafkan isterimu Abam..badan & berat masih belum mampu menampung kelajuan seperti mu..
 Masa aku snap pict ni, Abam baru lepas selesai berlari sebanyak 3 kali pusing taman.
Aku...aku...aku..
Asyik potong jalan short cut jer la..
Nasib baik Abam tak paksa paksa..
Kalau dia paksa..aku menangis jer..
kakakakaka..

Abam tak kasi tunjuk pictnya sekarang ni..
Kalau nak tunjuk pict diakan..mesti yang dia kasi..
Kang dia delete semua katanya..dengan account sekali dia delete..
Jadi, aku ikut jer la..
Kakinya tu...mungkin dia tak kesah..

1 ulasan:

Mimy Hamid berkata...

ada kasut baru sure kena kuat lari kannnnnnnnnnnnnnnnn....hehe