For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Isnin, 30 Mei 2011

Macam Sial

AlahaiTundun Periuk !!!!!!!

Kau ! ! !
Entah caci maki apa nak kutulis disini

Kau ! ! !
Macam sial kan ?

Kau ! ! !
Jangan dicabar kesabaran hati ini

Kau ! ! !
Bangsat kan ?

Dan kau ! ! !
Aku tak tau cakap apa lagi..

Entah la ...
Pelik manusia ni kan ?
Rambut sama hitam tapi hati ...Hurmm

Sangat marahhhh.....pada Kau saat ini..

Tak nak simpan lama-lama
Aku gak jadi gila..
Aku luahkan disini..diatas kertas maya

Aku tak perlu nak caci KAU lebih-lebih
Sebab otak aku bukan seperti kau...

Asstagfirullah al-azim.....


marahkan org tak ada akal ..seperti kita pun tak punyai akal....telan dalam2,tarik dalam2 dan lepaskan aku hanya mampu melepaskan amarahku di kertas maya ini ... itu yang mampu aku buat ...dan aku berlapang dada mengutipnya dan anggap itu kesilapan aku juga..SENANGKAN
 
Copy dari my bff..

Tiada ulasan: