For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Rabu, 11 Mei 2011

Musim Panas....semua jadi PANAS..



Adeh...berpeluh peluh aku sekarang ni..
Aku baru jer sampai kat rumah mak aku ni ha..
Korang...sekarang ni musim panas berdengung.
Rasa macam nak pergi mandi manda jer tau.
tak kisah la siang ke malam.
Mandi 2-3 kali pun masih berlengas lagi...Angin malam pun panas u..

Agak lewat aku smpai rumah mak, sebab Abam Sayam aku pergi menoreh lewat.
Makanya...aku kena masak wei...resepi?
sempoi sempoi sudah...Sardin sambal, ayam goreng bertepung & tom yam.
simple kah?
Hari selasa tiada pasar malam berdekatan dengan rumah kitorang.
kalau ada pun agak jauh kena naik sampan..eh
Jadi, mari kedapur...gambar? malas nak snap snap sebab Abam Sayam busy main tepon aku.

Motif aku taruk gambar bunga tu?
Tiada apa.sengaja test edit gambar..

Apa kebangang la note book yang hampir hampir aku campak ni?
Titiba jer publish entry aku yang belum siap td...grrrrrrr....!!!!
oh ya, aku nak cerita pasal orang gila.
Aku ngan Abam Sayam jadi mangsa orang gila wei..
Aku macam pelik juga.Aku tak pernah kenal sapa dia & siapa kah dia ni..?

Situasi Abam kena:
Ok, Abam tanya aku pernah baling sampah kat rumah depan ke?
Aku terus ketawa...Aku tanya abam, kenapa?
Abam cakap apsal dorang daring abam keras jer..?
Manalah tau...kot kot u baling sampah kat rumah dorang...

Situasi aku kena:
Aku naik lift yang sama.
Aku bukannya kenal sangat orang orang dekat rumah aku tu.
sebab aku lebih berjiwa mesra rakyat kat rumah mak aku.
Titiba pasangan mental mencelah masuk dalam lift sekali.
Aku kenal dorang pon sebab aku dah kenal helmet hitam tu..
Lepas tu time keluar lift tu beria ia keluar lift dengan cepat cepat macam pintu lift tu tertutup
lepas tu sepit dorang sampai putus..semua orang dorang langgar..
Aku yg comel ni pun dia main langgar jer bahu..
aku...hermmm...malas nak sound sound orang..sebab aku ada otak..aku pergi sekolah.
Ok, habis kat lift, dorang cepat cepat buka kunci rumah dengan tergesa gesa.
Macam something jer tau..tapi..lantak pianglah kan..
Yang paling aku tak tahan tu...sekali dia tutup pintu..mak aiii..macam aku ni pergi serang rumah dia pulak.
Berdentum ok.aku kalau sekali dua dia buat, aku masih rasa pintu tu yang salah..

Ini dah hampir 10 bulan kat situ, kalau kitorang keluar terserempak dorang buka pintu..
DUUUUMMMMMMMM...pintu tu dorang hentak..
malas dh nak kira bertapa bodohnya diakan.
Yang pelik tu bila kitorang nk keluar jer, mesti tersama...aisehhh suehhh  weeiii..
Wife dia tu kerja hospital or klinik sebab aku pernah nampak dia pakai uniform tu..
Adoiyai...tak kan lah masalah tempat kerja terbawak bawak balik rumah kot nurse?
kalau nak hentak kuat kuat pintu pun takkan lah sampai terkejut aku ooiii...agak agak la..

aku meroyan ni sebab tadi masa aku ngan abam sayam nak keluar, sekali lagi
si dumb & dumber tu buat perangai lagi..kali ni pakej sekali dengan almari kasut bersama sama
pintu rumah dorang...betul betul anoy dorang tu..
sekali dua dia hentak kuat kuat...macam nak cari gaduh...
Apalah masalanya kan...
kalau tak puas hati ke...rasa rasa nak merasa aku masak ke...
bagi je tau...senang..!!!!!!!!

adeh...maaflah korang sebab aku terbuat luahan perasaan kat sini..

auto publish by 1150pm last nite..

Tiada ulasan: