For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Selasa, 23 Jun 2009

::The GOLD CLASS REDGLOW for US::

Wow...excited giler aku nak tempek gambo lepas kami semua bermake-up sendiri yer..kecuali Mak Merah kitorang...Walaupun GBM masih mentah dalam dunia penyolekan..tapi di sebabkan peluang dari REDGLOW dan Redmummy ini telah memberi kesan yang mendalam untuk ilmu2 kecantikan khususnya untuk penyolekan diri sendiri..
Okey..Meh sini nak cerita sikit ape yang aku rasa berbangga gila bila jadi Student kat Redglow ni..

Memula..aku n GBM yang lain..mmg x dibenarkan mengunakan sebarang benda yang boleh tempak kat muka yer..Muka semua ala2 baru bangun tido jer..Muka korang kena fresh masa dtg tuk kelas tu..Masa Mak kitorang tengah di make overkan oleh Kak Ina & Najwa.. memasing la kitorang x sabar tuk buat practikal kat muka kitorang gak..


Memula aku mmg terasa kekok GILER KENTANG sbb aku memang seorang yang x suka bermake-up yer..Aku selalu kondem diri sendiri..Pastu aku akan cakap muka aku akan tebal macam melekat pinggan kat muka kalau guna bedak tebal2, pakai eyeshadow warna-warni...weii x sanggup aku nak keluar cam tu kan..


Tapi...setelah aku belajar dari kelas Redglow ni...walaweiiiii...aku sendiri cam x percaya jer tu muka aku..Sbbnya..aku sendiri boleh buat..Go..dila...go..Korang pun boleh tapi kena belajar kat sini dulu yer..

Mak Hangkat yang yang membawa kami kepada REDGLOW ngan tiket kelas pertama wa cakap lu..... Thank u Mummy...

Wah..senyum lebar nampak minah ni....Asas make - up aku ni ala2 manja gitu..Aku mintak banyak pandangan pada Kak ina & Najwa sbb muka aku ni lebar...mata aku ni sepet, tapi dorang x jemu2 nak kongsi pendapat ngan aku serta ahli GBM yang lain x rugi weii kalau korang belajar kat sini..

tara....wah...main pejam2 mata lakkan???Pipi aku ada nampak sikit kurus x???tu semua teknik tu...Cuma masa Najwa pakaikan aku bulu mata palsu tu jer rasa macam lain macam sangat..Coz aku mmg x pernah pakai kayak gitu ya..Tapi bagi aku..mmg cantik teknik2 dorang ajar aku & GBM masa tu..

Kak Rose pun bertambah cun kan???Ni semua gara transformasi dari REDGLOW as a teacher..for us..

Kak Ayu yang semakin ayu tau..Lepas jer belajar ngan REDGLOW ni..semua ayu2 belaka..

Cantiknya warna pilihan SID..suka tgk..

Herm...Budak kecik ni pulak pilih ala2 kaler GOLD kan? seriusly kami semua belajar dari REDGLOW dalam masa yang sekejap...dan hasilnya...uii...mantap seii...



Time Table Redglow ni adalah untuk kelas make-up..korang masih berpeluang belajar make-up secara PRO ngan Redglow..Tempatnya yang mana dok area2 Klang valley tu boleh la ke Shah Alam terletak di :
(Ibu Pejabat)
No 74A, Jalan Rugbi 13/30
Seksyen 13
40100 Shah Alam Selangor..
Tel offc: 03-5511 6899
No Fax: 03-5519 6899
Memang senang sangat la nak datang sini..Kalau tau kat mana Stadium Shah Alam...Ha...jumpalah tempat ni..Ada 1 Lagi yang ada kat Terengganu.Sesape yang dok kat belah2 pantai TIMUR tu korang masih lagi berpeluang mempelajari teknik2 persolekan..
Red Glow
(Salun,Butik & Spa)
Lot 6643 Jalan Batu 48
23000 Dungun
Terengganu
Tel: 09-848 3366
Fax: 09-845 3366
Atau Maklumat lanjut mengenai Kemasukan @ pendaftaran
Sila hubungi:
NAJWA : 012-967 7222
NORUL: 016-247 8262


Korang boleh la datang secara berkumpulan @ individu..Segala Peralatan Mekap disediakan..berus dan Span diberikan secara percuma..Korang juga boleh membeli barangan yang digunakan dalam kelas dengan harga yang berpatutan untuk kegunaan sendiri..Yang paling best, Bila korang menghadiri kelas from Redglow ni...Korang dapat Sijil Penyertaan tau...
Ok...Pada Kak Ina, Najwa, mala & semua...JUTAAN Terima Kasih dari Kami semua..Semoga REDGLOW terus maju..X terbalas rasanya dengan ape yang REDGLOW berikan pada kami semua..Begitu juga untuk Mummy...


4 ulasan:

Cik Ina Do Do Cheng berkata...

amboi daela , berubah betul wajah hampa. akak ingatkan ogy tadi..

daela berkata...

kak ina-
hahaha...ogy?Fauziah Ahmad Daud?ni versi tembam kot kak ina?ahahaha...

berkata...

wah....
best nyer kelas mekap di mekapkan...
hehhehe cun arr daela...

daela berkata...

yanie-
weee...malu ai...kakakakaa....