For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Rabu, 17 Jun 2009

Kasut Bling2

Aduh...Penat giler this week...Tah ape tah aku ni...Penat keje jer pun..Bukannya gi menoreh getah berkilometer jauhnya..Bukannya membanting padi cam mak aku masa dia kecik2 dulu..Mungkin aku penat & letih kerana keje bertambah.BERTAMBAHKAH???mana ada...Keje ttp macam biasa..
Ok..Aku nak citer ngan kowang pasal kasut kat atas tu ha...Gila babas bling2 nya..Naik takut pun ada..Sbb dah mengalahkan permata pulak..Aku rasa klu aku diberi duit tuk beli kasut ni...MUNGKIN aku katakan TIDAKKKK!!!!!Aku mungkin beli wedges yg simple-miple la...x hinggin aku kat kasut bling2 ni..Mana x nya..Kalau org yg x biasa tgk...kompom korang kena kutuk sbb kasut tu boleh jadi bahan umpatan, menunjuk2...Mau x nya...mengerlipan-lipan batu2 tu..lagi2 kena cahaya lampu atau matahari...uii...silau..
Harga Kasut Bling2 ni adalah MYR269.90 brands nya adalah VINCCI..Ha...melopong jap masa aku tengok yer...ha...mahal kan...adoii...berpeluh poket!!!

9 ulasan:

lily lotus berkata...

wah...kasut itu adalah kesukaan mak datin n datin2 wannabe...hiksss

*ayu* berkata...

mak aii!!! cuba tanya mak hangkat dila.. kot dia nak..
silau2 mata dah ni hah.. huuuh

daela berkata...

kak lily-
gamaknya la kak lily...

kak ayu-
Warna feberet mak hangkat x der...yg ada hitam,dark purp n white...klu ada red...kompom snp yg tu dulu...hehehehe...

Liza berkata...

Amboi, meghelit!!silau mata akak!

daela berkata...

kak liza-
hahaha...mmg meghelit2 kak....2 kali silau..

sunshine berkata...

mak aii...mcm kenal jek kasut nie....

ina berkata...

apasalahnye kalau ade duit, kalau tak de duit nanti, kopek je belian tu jual.

Casper a.k.a wifee en.atan berkata...

agak2 kalau tak dak pitih leh jual tak permata tu hihihihihihihi

daela berkata...

sunshine-
kakakaaka...mmg la ko kenal kasut ni..sbb ko modelnya..

kak ina-
kikikiki..kita kopek 1-1 permata nya..pastu kita gadai..

kak casper-
hahaha...x dapek den nak menolongkan..