For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Jumaat, 19 Jun 2009

Matahari Merah Di Ufuk Timur

Alop...Kalau korang nak tau permandangan indah ni Aku snap dari beranda umah aku.Aku tengok Matahari petang semalam sangat cantik..Maklum jer la..Sekarang ni musim dah x bermusim dah..Cuaca kat Malaysia ni dah campur aduk..Kengkadang seminggu ujan..Kengkadang x der langsung ujan.Kering kontang jer aku tgk padang kat bwh umah aku ni..berdebu gila..lagi2 lak kalau budak2 main layang2 mahupun bola..lagi la..
Baru2 ni..Aku amat terasa sesak nafas..coz KL dilanda jerebu..Aduh..nak tengok jembatan pun x nmpk..Kabur jer penglihatan..Dari umah aku nmpk jembatan tau..Pastu kalau jalan jem ke..aku boleh tgk jugak..Walaupun merempit..aku pun benci kalau jln jem!!!
Btw, aku sempat jugak merakamkan gambo ptg smlm dgn cantik.No jerebu2..

Tiada ulasan: