For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Jumaat, 19 Jun 2009

BEDAK SEJUK TUK JERAWAT KU...

weiii.....Ngeri x korang tengok bila muka aku cenggini?Anak buah aku panggil aku Oooo-Tak..Kalau korang penah tengok citer "Zombi Kampung Pisang" ala yang ada AC,Awie berlakon tu..sebab nya anak buah aku panggil aku ooo-tak..


Aku sebenarnya mempunyai masalah jerawat yg muncul dipipi,dagu, dahi ngan titiba tau..nasib baik x besar2..kalau x...haruslah aku terus berjumpa pakar.Sebenarnya, sejak dari bangku sekolah lagi aku mmg x pernah ditumbuhi jerawat.Sampai la umo nak2 akhir 20an ni pulak baru banyak.Nasib baik tumbuh..pastu ilang...tu nasib jer..kalau jerawat bertapa....haduh..pening palo den..


Bedak sejuk ni adalah pemberian kak hanis.Dia pulak yg tolong risaukan pasal jerawat aku nih..Aku pakai jer tiap2 malam..Tapi kengkadang jerawat ni ilang..kengkadang dogil...siap masak ranum lagi kat dagu aku skrg ni..."orang kata kalau kita runsing tumbuh jerawat..."

tapi...aku macam ada sikit percaya la...kata orang tu..tapi kenkadang x percaya pun..coz kebetulan pulak jerawat x tumbuhkan....

5 ulasan:

lily lotus berkata...

hik hik...dilarang keluar dlm keadaan begini

ina berkata...

alah kalau nak baik jerawat cepat gosok je ngan spen... lepas kita datang p.... tu.akak dulu lagi teruk ,besar penumbuk jerawatnye. allhamdulillah okey dah.jgn fikir sgt..

daela berkata...

kak lily-
wakakaka....ngeri gila klu kuar ginikan??ahahaha...

kak ina-
aah...dila pun penah dgr org kata cam gini...nnt cubalah...kah3x...

Umi Rose berkata...

ehehehe...pandai jaga muka skrang yer...bagus..bagus...

mekap pun pandai yer...bagus...bagus....

daela berkata...

kak rose-
hahaha....tu sbb jerawat degil jer tu..kalau x..HARAM..