For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Isnin, 15 Jun 2009

Untuk mu..

Salam kowang...Awal2 hari aku dah letak n3 cokelat n ada duit dibawah cokelat...Kisah nya gini...
Ada seorang awek ni, akan pergi untuk Khidmat Negara x lama lagi..Untuk membuang waktu kerana tidak dibenarkan bekerja...jadinya awek ni mengambil keputusan untuk menjahit bead pada lengan baju kurung, leher baju ke...Dia amat kreatif bab2 menjahit beads ni...Aku pun belajar menjahit dari dia...
Dia bukanlah ambil upah sebenarnya..Dia menjahit atas dasar suka-suki jer...Sbb dia sangat busy menjadi baby sitter..Cuma sabtu ahad jer free..Lagipun cuma kitorang jer yang dia nak buatkan..ha...kenape eh???
ni la awek yang aku dok canang2 kat atas td...Cute kan?Nama nick name nya Kak Cik..Nama betul dia ape yer...aku x berapa hapal la..ater, nama panjang bebenor...sbb dah dari dulu call kak cik jer kan..sampaikan anak buah aku pun panggil dia kak cik jugak...Memandang kan dia dapat cokelat...uii...manis jer senyuman nya...Ahahaha....suka x??

Cokelat ni..Bukan akk yang bagi yer kak cik...Ni dari Kak fara kau tu la...Kak fara tu suka sangat bila kak cik jahitkan beads kat lengan baju kurung nya...Siap belikan cokelat, siap bagi duit sebagai upah..Fara adalah gf adik aku arul.kak cik adalh gf adik aku dekjan.Aku adalah gf amy..ahahaha...nak jugak...

Len kali aku tunjukan jahitan beads dari kak cik...Semoga kak cik berjaya mengharungi onak duri di PLKN..apa pun lakukan yang terbaik..Peace No War...ahahaha...mcm perang pulak...Rindu la kitorang kat kak cik sbb rakan berkarok dah x der...

6 ulasan:

Ibu Double Q berkata...

tahniah..
selamat berkursus..
BERKHIDMAT UNTUK NEGARA..

UmiMia berkata...

awat tak bgtau ada org leh jahitkan beads..kalau tak..leh antar baju...hahaha

daela berkata...

rosmona-
ahahaha...betul2..

kak rose-
hahaha...takut x cantik...tu yg pendam2 jer...

attyfir berkata...

SELMT BERKHIDMAT UNTUK NEGARA..

kojah berkata...

wahhh coklat...

daela berkata...

kak atyy-
kakaka....semoga dia berjaya kan???

kojah-
uik..tu bukan cokelat la...ahahaha..