For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Selasa, 24 Mac 2009

YUEN lagik...

Hola...Sejuk2 ari selasa ni..ai hidangkan ngan set dinner ai kat YUEN mlm td..dah lama x jejak kaki kat restaurant ni..Ni adalah kepak ayam yang jadi buruan pemangsa2 yg kebuluran tahap cipan..Aku memula mcm pedup gak nak amik kepak ayam ni..Sbb nya ramai beno org berebut2 nak amik kepak ayam ni..Rupa kepak ayam ni ada sikit mcm hangus..tp x..ni adalah campuran kicap agaknya...rasanya amat lain dr kepak ayam yg selalu ada di jual kat pasar2 mlm gitu..Pict ni masa aku amik dpt byk sikit..yg lain...adalah seketul 2..Hangin jer kan...



Ha..di sbbkan mlm td ada org yg sudi kopekkan kulit udang tuk aku...jadinya...mmg syok makan udang ni..Amy mmg suka makan udang, dalam masa yg sama dok bising kata seafood x elok klu makan selalu..pot pet pot pet dia membebel kat aku..adohai...mcm la dia tatau yg aku ni kurang mkn seafood2 gini...aku dengar jer la..

ha...ni adalah pinggan ketiga untuk kulit2 udang yg dia makan..ha...dia yg makan banyak udang..bebel kat kita pulak!!!dinner mlm td mmg best..lagik2 ngan si Amy..Acctually amy mmg x penah makan kat sini...10Star for YUEN he said...


6 ulasan:

ayumadura berkata...

amboii amboi....
syokknyaaaa cik dila kita ni mkn dgn cik abgnya..
romantika gitu...

nampak sedap laa dila...YUEN tu kat mana? ayu x penah pegi.. nyumnyum lapa pulak tgh sejok2 ujan ni...

haya_yaya berkata...

seafood tak elok sbb ape tau?sbb penyumbang kpd kolestro n gaout..especially yg bercengkerang...(sape ek suke mkn benda becengkerang..?)
tp tu lerrrrrrrr yg enak..

daela berkata...

ayu-
hahaha...romantik nya..
yuen tu kat sunway..nnt kita g sesama okey???

daela berkata...

kak yaya-
mmg..betul ape yg akk tulis..tp,tu yg sodap..muahhh..

rosmona berkata...

seafood is my peberet... tak paham2 lagi ker....??

daela berkata...

rosmona-
hiks...akk tau...tp terlupa nak ajak pulak...(sambil garu2 kapla...)hahaha..