For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Rabu, 4 Mac 2009

SHAFIQ ALILI & ATUK

Comelkan afiq pakai ni..ni keje atok dia lah ni..abah aku ni mmg kuat menyakat cucu nya yg sorang nih..ada jer keje nak buat afiq menagis..tp afiq mana suka nangis sangat..Sbb mmg dr kecik mak aku bela cucu nya nih..kang petang2 mama nya amik la..pas blk keje..
Senyum jer afiq bila atuk buli afiq kan???adik2 aku bukan main gelak sakan bila afiq sudi jadi mangsa bulian atuk ptg tuh..Abah aku kata...dia rindu kat cucu dia klu x jumpa sehari..maknanya..tiap2 hari biasa @ hari keje...afiq akan dtg..weekend pulak..pun dtg jugak..tp sekejap jer..kdg2 bekpes ngan family aku or lunch..

Kain yg abah aku ikat kat pala afiq ni adalah selendang yer kwn2..selendang ni dtg dari jauh..Bandung Indonesia..ia adalah pemberian kak hanis yer..acctually ada baju ngan kain sekali..aku x sempat nk snap pulak..next n3 okeh...Pada kak hanis thank bebanyak..jasa mu tetap di kenang..

senyum fiq..jangan x senyum...


lawak lah atuk ni..cucu sendiri pun nak dibulinya...cucunya pulak...ikut jer ape yg org suruh..tu lah pe'el bebudak kecik nih..




7 ulasan:

lily lotus berkata...

haha..sama comel jer atuk n cucu :D

daela berkata...

kak lily-
ha...tulah pasalnya...atuk suka sgt menyakat cucu nya..

atty's berkata...

comey je afiq,,

*ayu* berkata...

comel nya anak buah dila!!!!
geram akak nengok!!!!

daela berkata...

kak atty-
budak kecik ni mmg comel..

kak ayu-
mmg afiq selalu jadi mangsa kegeraman adik2 dila...hahahaha...

rosmona berkata...

manjanyer syafiq dgn atok die..

adie-ishmael berkata...

hmmm...buat nyer budak tu besar nanti minat pakai pakaian pompuan...camner...siapa nyesal...mereka dan keluarga mereka...minta simpang!hehehe