For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Isnin, 11 Julai 2011

My Dream with Story..

Assalammualaikum..

Bengong betul entry subuh hening malam tadi.
Aku sent ada story kalau korang nak tahu.
Bila aku refresh subuh tadi...tengok ada pict saja.
Geram...aku ketuk ketuk henpon garu sampai
pecah...lepas tu aku repair balik...kemudian aku terus tido.
Nasib baik today elok balik...kalau tak ok..
korang taulah apa bahana yang bakal terjadi
pada henpon garu ni nanti....muakakakak..
Titiba aku salah kan tepon pulak.
Padahal salah aku sendiri...ok ok..meh baca entry yang sepatutnya keluar malam tadi...

As salam yalll...

Wah wah.
Subuh hening gua da mengupdate blog kan..?
Vangga ya anak anak mak...

Gila korang aku punya dreaming..
Nak menyelam sambil pakai baju chef..
Itulah impian aku nak masuk dalam laut..Again...
Ohya.. Korang penah snorkling ke..?
Aku penah cuba...
Memang sungguh indah
Ciptaan yang maha esa..tergamam terkagum gua babe...
Itukan baru tengok dasar nya aja..
Cuba kalau scuba..
Lagi gila kentang dibuatnya..
Macam sorang friend aku ni..
Dia kaki scuba diving..
Hidup dengan dalam laut jer..
Bila kerja kat KL asyik cerita pasal laut..
Tapi tak ada masalah kalau pendapatan pun meletop kan...
Kalau setakat kuli macam gua ni...setahun sekali pun belum tentu nak pergi..aternya costing tinggi
Kalau nak ikut dia memang digalakkan..
But... Sediakan duit aja lah...

Eh...aku nak tanyalah kan..
Apsal lately ni aku asyik mimpi dengan orang yang sama jer..
Aku nak tahu gak..apsallah aku termimpi dia ni..
Kalau sekali mungkin sebab aku rindu dia...
ini dah berkali kali kot..
Demm betul..nasib baik abam memahami..
Kalau tak faham..tetap kena bagi abam faham jugak..
Dia sudah tak ada dalam kamus hidup aku lagi...
Aku pun tak pernah mengharapkannya lagi..
10 kali dia tak perlukan aku...
SEJUTA kali aku tak perlukan dia...
Ada faham..?
Itulah my dream yang sebenarnya...

Sent from my iPhone

Tiada ulasan: