For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Selasa, 12 Julai 2011

::The Man::

Hollaaa...Assalammualaikum...
Jom melompat lebih tinggi di tengah hari remang ni..
Tiga jejaka anak Pak Deen.Seorang menantu Pak Deen .Seorang cicit nya.
Tapi gambar Abah aku tak der..
Tiba tiba rindu kat dorang semua time ni..
Gambar dirakamkan ketika majlis pertunangan adik aku hari tu.
Dorang ada buat outdoor di taman tasik di belakang Sekolah Perempuan Sri Aman
Kalau salah tolong betulkan ea..
Aku pernah pergi sekali tu jer pun..
Sebenarnya memang ramai yang memeriahkan majlis bergambar outdoor ni..
Tapi..selebihnya malu...
Malu malu kucing lah...
Kesian kat dorang sebab kena dera dengan cameraman..
Banyak kali kena lompat lompat tau.
Korang tau jer lah...sapa yang paling banyak complaint kan..?
Dah tentu budak paling kecik tu.
Dia asyik marah marah kat tukang ambil gambar tu..
"Apsal la...nak suruh lompat lagi...?Alili ni dah penat tau..."
Ciss padahal tak der sapa pun suruh dia melompat...

Ahahahhahaa...
Kali ni...tambah 3 orang jejaka lagi.
Ha...kan bertambah meriah.
Dorang melompat taklah tinggi sangat.
Sebab perut semua dah kenyang masa tu..
Abam memang over kalau di minta suruh melompat tau..
Mentang mentang lah dia slim dari adik & abang iparnya kan..
Muakakaka..adik adik ku...sila diet hokey...
Sepupu aku kemal memang berubah rubah weight nya..
Bila jumpa kurus..kang sekali lagi jumpa tembun..
Aishhh...Hafiz yang berbaju hitam tu memang kurus melidi sangat.

Hermmm..
Sekarang ni musim tak menentu kan..?
Kang sekejap panas...Sekejap kang sejuk...lepas tu hujan..
See...weather berubah ubah.
Macam tu juga hati dan perasaan kan..?
Selalu tak tentu..
Eh...macam luahan perasaan jer..?
Begini...sebenarnya...aku dah lama tak pergi mencandat sotong..
Titiba adik aku...dia dengan bangganya cakap nak pergi mencandat this weekend.
Terus aku rasa nak pergi jugak..
teruk weii dia pergi tak ajak...
Menyampah...ok la...nanti aku ceritakan trip aku pergi candat sotong
kat terengganu....yeyeh....
I miss the time....:(

1 ulasan:

attyfir berkata...

dah lama tak buat aksi lompat2 nieh