For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Khamis, 28 Julai 2011

Jom..Jom...Tengok Harimau Malaya vs "Singa"pore


Assalammualaikum...

Yo..yo.yo...wasap dutt..?
Alamak today semangat kesukanan la pulak kan aku ni..
Yerrr...titiba aku bersemangat.Kalau menang lagilah semangat kan..?
Kalau kalah...
Ok..ok.., mari berfikiran positif.
Aku & rakyat Malaysia semua mahu Harimau Malaya Layak masuk FIFA 2014 akan datang kan..
Kalau berjaya tentu best kan..?
Nak tahu tak..bertapa susah payah penyokong harimau malaya nak mendapatkan tiket?
Aku memang tak payah beratur panjang ok.
Hanya pesan dengan Fanatik Harimau Malaya kat office aku.
Memang mulanya nak suruh adik bongsu aku yang belikan.
Tapi...macam kesian pulak.
Sebab dia kena buat kerja offc sambil membeli tiket kan..?
So...tak payah susah kan dia...

Semalam masa menonton berita,
wah wah...rupanya semua yang mahu mendapatkan tiket
agak berkecil hati...sebab semua tiket habis dijual.Dah macam goreng pisang pulak lakunya.
Jangan tak percaya jika ada yang mahu beli on9 tix pun sudah sold out.
Kesian AZR.
Tak dapat nak joint kan..?
Tiket on9 agak mahal.Kalau rm30 kat kaunter.., tapi di on9 rm33.
Masih murah juga kan..?
Aku juga ada terdengar ulat ulat yang jual tiket mencecah rm50 untuk rm30.
Wah wah...kaya kan..?
Tapi macam tak best pulak. Terlalu nak kejar keuntungan lah kan..?
Not good buat macam gini tau.
Kesian pada yang mengharapkan tiket...

Aku dah lama tak menjejakkan diri ke Stadium Bukit Jalil.
Last pergi masa perlawanan MY TEAM dulu..
owh..berzaman tondan dulu.
Titiba teringat bf belikan baju My Team masa tu.
Lama dah kan..?Last last My team kalah.
Terus tukar baju balik...wakakaka..dasar kannnnnn???????

Nah..Ini adalah salah seorang penyokong cilik Harimau Malaya.
Comel kan...
Tapi dia perasan...aku malas nak bawak dia untuk malam ni.
Hahahahaha...Ada yang menangis macam halilintar kejap lagi...

Ok..babai semua...acik nak kemas kemas nak balik halfday TODAY...
adios amigos...!!!!

Sent from my iPhone

Tiada ulasan: