For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Selasa, 29 Disember 2009

TAG from Mimie - Pasal Zaman Cinta-cinta-

1.First time jumpa buah hati?

Ermm....Aku masih ingat lagi 1st time aku jumpa My Amy adalah kat KFC 100 Bandar Sunway..Masa tu adalah birthday my bff Cik Sue yang ker 21...herm...masa tu aku sangat la menyampah giler kat dia..Sbb dah la sombong, senyum sikit2 jer..cam paksa2 pun ada..huh..aku masih ingat lagi tau..Kalau aku citer kat dia pasal how first time we meet up, dia pun kata menci tgk aku..coz pakai bj pompuan tapi pakai kasut  ketupat...hehehehe...semua tu dalam kenangan yg manis bg aku...

2.Cinta Pandang Pertama aku pada dia?

Sejujurnya aku sukar nak merenung mata nya..sampai sekarang ni...maksud aku betentang mata dengannya..coz matanya sangat cantik tuk aku...klu korang nak muntah...sila lah muntah eh... Jadi, aku pun malu2 kucing la...control ayu beb...Aku jatuh cinta padanya sbb suara dia....haaaa.....x boleh nk kata apa la....kan?

3.Sape dia...Dan kat mana 1st jumpa?

Dia..aku pun x kenal sangat masa tu...Dia pun bukan kenal aku...Lepas jumpa kat KFC tu..aku lost contact ngan dia..sbb dia sombong kan?Ada aku kesah masa tu...x der beb..Sampai 1 petang masa tu..aku ngah keje malam, tgh syok2 mimpi...ada call...rupa2 nya mamat tu (Amy rr) yg call..herm...disitulah bermula kembali..dan dia ajak aku dating kat KESAS Highway..makan sate Hj Samuri..ngan kawan2 dia..Aku pun laju jer ajak Cik sue teman kan...dalam takut2 berani jer masa tu...Masa tu rupanya..dia n geng2 dia..buat pertandingan melantak sate...huaaa...aku yg tukang tengok jd muntah..heeee....merah muka aku masa type nih..

4.Special Date ngan dia?

Aku tiap2 kali jumpa pun special aku rasa....10 minit pun dah kira cun...Coz, kalau nk citer2 bab dolu...doolu..mmg susah sgt nak jumpa dia...Coz dia kat kg jer 3 tahun..korang bayangkan bertapa aku menghargai setiap kedatangannya...Dan setiap kali dia datang, aku terharu..dan setiap kali dia nk pulang..aku nangis tanpa aku sedari...Dan, dari situ aku semaikan dalam hati penuh kepercayaan, dan harapan padanya..Kalau aku nk special date dengan dia...tentulah dia yg suh aku yg pilih tempat...huh....sbb dia x kisah mana2 pun boleh..itu pasal aku ngan dia boleh bertahan lama...Insyaallah...

5.How he propose?

Aku ni kan ker minah ala2 gengstar kampung dusun..Aku cam x reti sgt bab2 cinta2 ni...Sampai 1 hari tu, aku g Midvalley coz nk sambut birthday aku yg ke berapa pun aku x ingat..tapi...aku agak bengang bangang coz dia tu buat cam x der aper2 jer tau...Yer la...aku x kan mintak2 yang bukan2..Malu la...Coz aku mmg jarang2 sekali nk mintak2 kat dia suh belikan brg...(itu dulu2 la...skrg x der dah..semua jer aku nk..dia beli..)Ai love u laling..Masa tu, dia suh aku tunggu kat Restoran fast food, pastu dia kuar g mana tah...x lama tu blk...belikan aku sejambak bunga yg Rose yang Merah...hows romentk masa tu....eeeee...merah padam muka haku masa tu...semua org pun dok tengok2 jer kan...dah la beli yg berkuntum2 banyaknya bunga..titiba aku cam jd pompuan melayu terakhir dah...kekekekekke...mesti org ingat Amy jiwang giler...kan2..tapi tu bukan lah diri dia...TEGAS disebalik KELEMBUTAN..hah..tu dia...

6.Ape yg dia suruh aku berubah?

Haaaa.....kalau korang nk tahu...masa aku kenal dia dulu...berat aku adalah 57kg jer...Sila pengsan sekejap eh..!!!Masa tu, pakai baju ketat2 pun aku malu...heeee....bila start mengenali hatinya...aku dah berubah...Dari asyik main motor jer...bertukar menjadi pompuan yg pakai skirt...ohhh..tidakkkkkkkkkkkk...........Aku berubah mendadak gak masa tu...Tapi berubah sbb kebaikan...Dari berambut pendek..terus sampai pinggang..rambut aku..eeeeiiii...masa tu, saham gila babas meletoppp...uuupppssss...terlebih sudah...hehehehehe...Skrg ni dia dok bising2 sbb aku dah obesiti katanya...herrrrmmmm....kejam!!!Tapi, aku berusaha tuk kembali cam paris hilton kembali...tu pun kalau dapat lah kan...heeeeeeeeeeeeee.................Dan aku dah letih berdiet la..kata2 org malas cam aku ni selalu kena kecam ngan dia...

7.Ape yang buat kamu syg dia?

Aku sayang dia....tu jer yg aku boleh ckp kat sini....enough.. !!!!!

Ahhh...yang lain2 tu..aku citer lain2 kali jer la....x per kan nok?hehehehehehhee.....

Ha...turn aku lak nk suh buat TAG ni...x kira la...suami ker...bf ker...tunang ker..sila2 la buat eh..

Cik Sue,Cik Fairy,Kak Watie, Cik Avelyn, Lyn Yusoff , rosmona dan semua blogger yg sudi baca blog aku...yg mana2 aku x sebut tu...pun kena buat gak...!!!!

mimie..aku dah buat...bila ko nk dtg baca?heeeeee.....

9 ulasan:

UmiMia berkata...

awwwwwwwww...so sweet.......minah rock bertukar kepada minah balada kerana cinta...ececece...romantik yorrrrr

Mimy Hamid berkata...

sepantas kilat aku baca tawwwwwwwwww.....eheheh..syabas beteh aku berjaya paksa ko membongkar rahsia...amy baca mau senyum kambing wehhhhhh

Dee berkata...

rajin buat tag..hehehe..

Queen berkata...

owh..sweet....bolehla nak buat..dah terbaca jugak kan nie kan...
ehehhee

Lyn Yusoff berkata...

alaaaaaa...name lyn pun ada gak..
hehehe nnti2 lyn wat k..
wah!! so sweet of u..:)
semoga berkekalan hingga akhir hayat..
so bila nak menjemput mkn nasik minyak nih?? hehehe

sue berkata...

alamak aku pun kn buat tag ni ker.... la hai ko ni sajek jek tau....erk !!!!

ayu berkata...

wahhh DIla....
Sooooo sweetttttt..
Touching giler baca kisah cinta mu..
rase cam nk nangis lak...
beruntung mu dapat bf cam Amy tuh..
Jaga dia baik2 okay mek!

daela berkata...

Kak rose-
tu la pasal...cam x percaya jer pada diri masa tu...wakakakakaka...titiba nk beli kasut tumit tinggi...wakakakaka...keji..malu pun ada..

Mimie-
mau nya x...hehehehehhe...malu2 kambing la dia pas neh..

Kak Dee-
heee...asyik buat n3 langkawi jer..kang ada pulak yg muntah darah..kekekekeke...

lyn-
heeeeeeee....nnt dila jemput...semua rakan2 blogger..insyaallah...lyn jgn x dtg lak..

Sue-
ha...x kira...buat gak..ni paksa nih..

Ayu-
hehehehe...terharu jap...wakakakakaka....Insyaallah mek..

Ibu Double Q berkata...

kak, bkn tak mboh buat tag ni.. tp org dah buat tag yg lebih kurang same kt entry lepas..

let me check first hokeyh..