For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Isnin, 28 Disember 2009

::The Journey Come True:: Part Berjaya Resort Hotel & Spa Langkawi::

 

 
Yee..ha...Salam u all...Hai...jemput makan semua...hiks....Sambung pasal Langkawi part by part ni mmg boring kan? Aku nk buat n3 pun semput2 tarik napas...uiiii....banyak nau keje2 yg nak buat..baik kat umah pun sama...Okies...klu korang nk baca..aku terus kan menulis..k..Nilah..menu makanan yang aku mkn ari tu...sedap u all makan kat hotel tu..Aku beria2 makan...uppsss...terlupa diet mak 3 hari...mmg makang beria-ia...


Ha...Korang dapat tengok jer la...Aku makan kepah tu cicah ngan sambal belacan...huiii...sedap bangat...sampai aku terlupa lak nk call mak aku pas sampai langkawi ari tu...hehehehehehehe....ater...penat kan..Tu semua lauk x-tra tu...Kami buat muka tembok jer dok tambah2...ada aku kesah?Sbb semua food pun company aku bayar n buffet lak tu...harus la..tambah kan???


 Lepas jer makan, Semua Group A, di agih2 kan bilik...Walaupun aku bukan leader tuk Group A, namun aku tetap gak tunggu Aku nya Leader iaitu sue...Tolong cek in kan hotel tuk staff2 yg lain2...Lan & ayu yg setia dok menemai kitorang sekali...Thanks again u all...After settle semua cek in tu...cepat2 aku ngan sue blk room dan nak berehat...herm...masuk2 bilk...wow...mmg best...yey..
Walaupun ni bukan keadaan sebenar lam bilik aku...tapi, aku nk gak masukan...ni adalah ihsan from bilik ayu...Kalau korang pasan..dlm gambau ni date nya adalah zaman2 2007 punya kan?Cek Mek kita tu lupa nk tukar date la...kat camera nya...tp...x per jer..kan2??



2 ulasan:

ayu berkata...

owh mek..derah ngak mu update...hehehehe
pasal date tu..dok tau laa bakpe camera bengong skek..hahahaha

apepun thanks mek taruk gambo aku dlm blog comei mu ni....

heheheheeheheheheeeh bangga seyyyyyy

sue berkata...

weeee..tgk mknn ni aku rs lapo lak....kat sana aku terus lupe diet aku..hehheheh