For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Isnin, 29 November 2010

Saat Ku Idamkan

 
 Hoyeee....
Titiba tekak aku mengidam nak minum starbucks.
Jadi, jom kita layan starbucks ada rasa pudina & Caramel sorang satu.
Sambil pulak layan internet yang serba serbi lembab wifinya kat Subang.
Huh..angin sekejap.coz saat memerlukan wifi,
tup tup...lembabonnya tahap cipan.
Terus jer rasa nak marah.
Tapi tak jadi marah sebab Cik Sue belanja starbucks pada hari itu.
Thanks Cik Sue.
Ini pulak  Amy yang mengidam.
Aku kalau sate so..so saja.
Tak makan pun tidak mengapa.
Kalau sudah hidang diatas meja, aku balun saja.
Amy suka makan sate daging.Aku lebih kepada sate ayam.
Maklumlah, dah tua tua ni, gigi dah goyang goyang.
Perut pun sudah malas mahu menghadam.
jadi, paham paham sudahlah.
Ini kegemaran aku sekarang ni.
Buah pelam yang siap dikupas dipasaraya.
Yang pelik terhadap diri sendiri ni,
aku nak juga beli yang dah siap kupas begini.
Kalau beli yang kilo kilo tu haram aku tak mahu pandang.
Keji bukan?
Ke pemalas..?
Ya...sekarang semakin & bertambah malas.
Harga buah pelam dah siap potong ini rm2.
murah bukan?
Ker...mahal?
Aku kalau teringin beli saja.
Usah kirakan harganya...
Ha...Apam balik chocolate rice ni memang terbaik.
Tiap tiap hari ada abang itu jual kat pasar malam.
Tapi, hanya hari Ahad saja aku mahu makan.
Tidak untuk hari hari selain itu.
Paling kesian Amy.
Dia hujan hujan sanggup menunggu apam balik coklat ini untuk aku.
Abang yang jual apam balik ni pun sudah kenal ngan muka kitorang.
Rasa...huiii cukup mantap.
Memang sedap.
Kacang , gula, jagung & coklat rice.itu intinya.
Harga rm3.50 seketul besar.

2 ulasan:

kella berkata...

hadoi... pelam itu membuat ku kecur aje! huhuhu....

daela berkata...

betul tu kella,aku memang suka makan buah pelam.