For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Rabu, 3 November 2010

Iron Board terbakar..

"Al kisah..taibbb..
Al kisah tersebut la kisah...taibbbb..
Sangkancil datang beramai ramai mengadap Sultan Firaun...
Mana Firaun pakai sultan.."

Siot je.Semalam aku dapat Sms dari Amy.
"U ni nak bakar rumah ke?"
ha...?Aku terkujat sekejap.Aku rasa semua plug,  iron plug, dapur gas dah tutup masa nak pergi keje pagi semalam.Dua kali cek tu
Aku reply"Mana ada.kenapa ea?"
Amy tidak membalas sms aku.
Tapi..Aku rasa memang nak tergelak gila babas semalam.Depan PC aku gelak gelak teringat peristiwa On Tuesday..
Ni mesti Amy baru perasan iron board terbakar.Padahal kejadian tu masa selasa lepas.
Damn...!!!Tengah excited nak pergi keje, gosok baju..sekali terpusing habis temperaturenya,
sekali aku try gosok kat iron board, terus melekat.bukan sekali tapi dua kali.Sebab dua lubang kesan iron board berlubang.Aku cepat cepat gosok baju dan tutup iron board dengan kain batik.Fuhh..selamat untuk hari selasa.
Tapi tak selamat juga. Bila semalam dia bebel bebel kat sms.
Aku serba salah pulak.Sure.Memang aku cuai.
Aku mengaku nok..Aku tahu Amy marah.Sebab dia yang beli.
Sebab dia jenis tak cuai macam aku.
Susah nak tengak dia buat perkara perkara yang bukan bukan sebab dia tak cuai.
Sekali lepas Aku  sampai rumah ptg smlm,
dia sengih sengih suruh aku bakar rumah pulak.
Nasib baik mood dia ok.
Hahaha.Mana kita nak tinggal kalau rumah aku bakar..
Kita tido kat dewan.
Hahaha.Sungguh tak lawak aku rasa.Dia sindir aku.
Jarang aku dengar dia membebel secara lisan.
Aku pun mendengar dengan penuh rasa serba salah & janji tak mahu ulangi lagi.
Pagi tadi, aku iron baju secara berhemat.
Aku rebus air pun, bila dah masak 2-3 kali aku memastikan gas ditutup dengan baik.
Terima kasih Amy...sebab ingatkan aku..
Kalau tak, memang terbakarlah bagai bagai barang dalam rumah tu, sebab aku tak cermat..
adeh...

Tiada ulasan: