For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Isnin, 25 Mei 2009

Baby Boy yg CUTE!!!

Assalamualaikum????Ceria jerkan wajah seorang ibu..yang mendukung baby ni...Kecerian ni adalah dikongsikan bersama teman2 rapat GBM..Hati ganas aku tersentuh bila tengok baby secomel Rian ni tau...this baby sangat comel...cute..
Baby Rian ni sajer jer tau top-top mata masa snap pict dia...So cute..bilalah aku nak ada anak sendiri mcm ni...Aku suka bau baby pas lahir..Ada something yang buat baby ni wangi..Bukan letak minyak wangi ar...Kalau x salah aku..Masa aku n GBM melawat baby Rian ni..dia baru jer berusia 5 hari...Rambutnya lebat,matanya bulat, idungnya mancung...jarinya runcing & panjang2..

Selain datang menjengah Rian, Kami..ada membawa buah tangan tuk Kak rose n Baby Rian..Senyum jer Umi Mia n Rian kan..


Wow...Food yang disediakan oleh kak rose...Ayam tu pulak Ayam lemon rosemarie chicken kak didi tuh... yang korang selalu tgk kat redmummy dot com tuh....huiii...mmg sodap x terkata..sampai ada yg terlupa nak melawa mak merah joint makan...ahahaha...

ha...ni baru nmpk wajah cute GBM termasuklah mak merah...Ape pun mmg best kawan ngan kowang..I love My GBM....

6 ulasan:

Umi Mia berkata...

apalah yang dikerutkan dek Ayu tu yer Dila.....hehe

Thanks for coming and for the present yer Dila...

*ayu* berkata...

haah la rose!

dila! akak saman ko kang!

daela berkata...

kak rose-
hehe...adih share2 la kak rose...hiks.

kak ayu-
"saya x mempunyai sesiapa yg boleh tolong @ berpengaruh tuk tolong saya klu akk saman saya...ahahahahaah...."
muka akk berkerut sebab yan tengah buat lawak masa tu...

ayumadura berkata...

comei comei comeii..geram tgk..
tu la dila..bila lg ni our turn? hehehehehe..
to Kak Rose..congrats yer dpt lahirkn baby secomei n sempurna cam baby Rian..bertuah kak Rose..

Casper a.k.a wifee en.atan berkata...

dila
tawen cepat2..pas tu ada la bby hu hu hu hu..
bau bby mmg best...anak akak kata "masam tapi sedapp"

daela berkata...

kak casper-
ahahaha...nnt sy berbincang ngan amy..nnt akk kena mai KL pulak..okies???