For More Info Click Here..

Iklan Berbayar

Jumaat, 29 Mei 2009

GILA BOLA

Ha...Korang...Kalau dah lelaki namanya...Memang Gila Bola kalau musim2 Champoins League gini tau.Kalau history famili aku,adik aku yg no.3 tu jer yang gila bola.Yang lain haram...Big bro aku dia busy man..x sempat nak mengadap bola subuh2 hening mcm ni.Adik bongsu aku mmg x minat langsung.Dia suka jogging jer..Arwah atok aku..ha...memang suka bola.Aku ingat lagi masa World CUP late 90an dulu, atok aku sanggup layan TV sensorang.Pagi2 jer kitorang bangun tdo, tgk atok aku tengah bekpes sensorang after solat subuh.Aku n mak dah tau dah...mesti atok aku nak sambung tdo pas ni...Wah...rindu kat arwah atok ku...Semoga Ayah(i call my atok) tenang disana..Al-Fatihah..
Malam game bola tu, aku ajak dorang lepak kat Sunway big screen kat ngan sunway lagoon tu jer..Dorang ajak tgk kat KL ko..Kat Bukit Bintang la, Bangsar la..Jelajah punya jelajah..haram...nan ado.Ke...kitorang cepat sangat???

Alih2 g jugak area Subang.Alah..SS15.Kat situ jer yang masih ada ruang nak menyelitkan..walaupunnnnn...sikit punya ramai umat kat sana..Kalau korang nak tau..Hujan Rahmat telah membasahi bumi subuh2 hari tu.Nasib baik x package ngan petir..kalau x...menagis la orang2 yang gila kentang kat game subuh hening tu kan????friends2 aku ni termasuk bf aku mmg la ketogeri lelaki gila Bola.Sanggup cuti semata-mata nak tgk bolakan....herrr..geramkan???

Game mula pukul 3am.Aku tersengguk2 tahan mata kalau korang nak tahu..Bila game start jer..mula la riuh kedai tu.Amy banyak kali gak suruh aku tdo..Aku ckp jap2 lagi la...
Huahhhh....r-peoh dah menguap-nguap..Aku pulak dah kepala mula pening2 lalat.Ahahaaha...Esok nak keje..Aku pedulikkan suasan riuh dorang tu...Aku letak kepala..x sampai 3 minit..dorang jerit2 gollllllllllllllllll!!!!!aku terkejut terus bangun.Herm...sasah jer Barcerlona yang golkan.Dorang bukan main suka...Pada hal...dorang semua pakai baju MU..heyy..betul2 lalang dorang ni..Cik Am jer yg mmg setia gila kat MU.Yang dok kat meja sebelah pun sama gak.beria-ia pakai jersi MU, Barcerlona gol....ha...terus bersorak..!!!dorang x sedo lah tu..Tu la..nama pun gila bola kan???kalau kat oversea nih...kena tembak dah kot klu ada yg macam dorang ni...

Ha...ni lah pict orang tu tido...kesian esoknya nak kejekan....Ahahahaha...kejam tau bf aku ni.Aku mmg tdo betul2..ngam2 jer abis game Amy kejut...dah...jom balik..Awak sambung tdo kat umah pulak..Hurmm...Amy kata 2 gol from barcerlona.MU tdo katanya...Ahahahah...Aku terus senyum kat Cik Am.Bukan menyindir..tapi bagi aku..Adat la..kalah menangkan???Bola bulat mar...

Amy anto balik umah..Dia nak straight balik perak balik,dan aku sempat pesan kat dia..nnt jam 6.30am tpon aku..bangunkan aku..sbb aku tgk jam baru pukul 4.50am.Aku kena gak g keje..Sampai umah..Adik aku Arul baru abis tgk bola kot?sbb umah terang jer aku tgk.hermm..yelah tu..Aku x sempat jumpa dia..dia pun nak sambung tdo, sbb kang nak g koje..

Aku akhirnya berjaya tdo selama 1jam setengah jer,dan bangun pergi koje...Dan..balik dr keje semalam..aku qado tdo..Aku tdo awal..tdo..tdo..tdo...

6 ulasan:

Madam Casper berkata...

akak pun suka bola dila...leh terpekik terlolong sorang2 tgk bola nih...wakakaka tah kat mana la syoknya bola ni tak tau laaaa

daela berkata...

hahah...tulah,dila terpaksa suka sbb si dia suka...boleh cam tu x kak???CA suka nengok bola x???

Ibu Double Q berkata...

haaaa...layan sgt bola.. last2 bola yg laynz akk..camno tu?

daela berkata...

rosmona-
ahahaha...tu la pasalnya...sbb tdo sejam setengah jer...ko bayangkan pulak akk punya qado tdo..blk keje..terus tdo.pastu esoknya baru bangun..ahahahah..!!!

ayumadura berkata...

salam..
uiksss...da byk entry da makcik dila ni..hehehehe..nampak bebenor aku bz..kalu x ari2 aku selak page ko makcik..

hahah..tp beshh gak tgk bola ramai2..nak2 kalu final, pastu team kuat2 lak tu..kira pueh hati le..tak kira sape menang..

heheh...sblm game tu, aku sokong MU..tp bila menang je Barca..hahahahahahhahaha

bila lagi kita lak nk lawan bola dila? futsal ke?

daela berkata...

ayu-
ko jgn tanya bila aku nak main futsal ngan ko ayu..nnt aku kalah..ahahahaha...cepat2 jer mengaku kalah aku ni..x langsung semangat kesukanan...hampeh!!!